GeirAndre Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 da får du bare få tak i en lik. jeg måtte bytte min da den føkka seg. tok fra en m5.. er vel lik på de fleste nyere e34 og nye e32... titta på 87- 735 delbilen min og den var ikke lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 da får du bare få tak i en lik. jeg måtte bytte min da den føkka seg. tok fra en m5.. er vel lik på de fleste nyere e34 og nye e32... titta på 87- 735 delbilen min og den var ikke lik. Ok takk Du har ingen til overs? vet du hva denne delen heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Fikk kjøpt orginal sota svarte front blinklys i dag 6euro for 2stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 heter vel bare ekstra vannpumper og ventiler ett eller annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Fiksa bmwn i dag Sirkulasjons pumpe heter den. Dro på hoggern å fikk ny kosta 300kr -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Fikk ny bmw i dag bmw E34 M5 chippa og 19toms felger, svart/grått skin intriør. Full pakke alt er elektriskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Og hvor er bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå