LarsBMW Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Er dette bra nok? Billig, så lurer på å kjøpe dette, men liten vits hvis det ikke måler som det skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 skeptisk spørs jo hvor nøye det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Akkurat der har jeg faktisk noe å si Vi har testa 2 mikrometere. Det i sammenheng med å justere dieselpumpa på en Transporter. Kvalitetsmeteret fra Wurth viste 0.055mm og Biltema 0.051mm. Det sa vi oss fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Høres jo bra ut. De kjøper vel kanskje av en annerkjent leverandør under eget navn for alt jeg vet. Flere med erfaring? Skal brukes til å måle motorer så kan ikke være noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Ja de har faktisk mye bra på biltema.Når det gjelder wurth så kjøpte jeg en punktbor der for et par uker siden den kostet 250kr og var dritt dårlig,gikk og byttet den,den nye var like dårlig kjøpte så noen på biltema for 49kr stk de var faktisk mye bedre.Så det dyreste er ikke alltid det beste.Hadde bare vært skeptisk til et mikrometer som er et presisjonsmåleinst,men der hadde jeg feil:lol: Godt vi kan dele erfaringer her på forumet:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Ja, derfor jeg syntes jeg måtte spørre. Går for en slik jeg tenker jeg. Noen som har erfaring med 3/8" slangetrommelen forresten? Kvalitet på slangen og ruller den inn uten problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Er jo ikke så veldig mye du får målt på motorer når den måler opp til 25mm. Regner med du først og fremst tenkte og måle råde/veivlager og stempeldim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå