turbopelle Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 I første runde er jeg ute etter en M5 frontfanger til E39 da den jeg har er sprukket etter et ublidt møte med isklump Noen som har dette liggende? Om noen har leppa under fangeren, svarte nyrer, bagasjeluke uten rust og angelseyes liggende er dette også interresant. Har også vurdert kjøp av m5 3,8 liter hvor det har brendt i ledningsnettet. Noen som har ledningsnett til en M5? Snakk om sikringsboks og ledninger inne i bilen. (bare sjekker mulighetene her foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redrocket Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 har en orginal fanger om du ikke får tak i en m5 fanger da.. fangeren er ny og kan leveres i ønsket farge mot et lite pristillegg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Har orginalt M pakke på bilen Derfor tenkte jeg å beholde den slik. hehe... ser litt bedre ut med M-pakka, men det er jo mitt personlige synspunkt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redrocket Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 ja det har du nok fullstendig rett i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 har en splitter fette ny m5 front fanger. dog lakkert rød og hull for lyktespylere, men den er din for... 2500,- pluss frakt. int? page me. 93072025 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå