bredesen Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 coilovers til e30 m3 ønskes kjøpt, ta kontakt om du har ett for salg eller om du vet av noen som skaffer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Ønsker fortsatt og kjøpe dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Jeg har Bilstein dempere og HR fjærer, men ikke coilovers dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Okey,må ha coilovers på den ser jeg.Den ble ikke lav nok med 60/40 settet jeg handlet av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 er fortsatt på interissert i coilovers.noen som har/vet av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Jeg har nye K-sport drift coilovers liggendes. Nye typen med fjøra over demperen bak (ikke separert som org ) Helt nye i eske. 9000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 er de komplette med nav og hjul-lager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Nei de er nye i eske så ikke rørt, dette må sveises på originale fjærbein ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå