Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne kanskje ha vært en ide og gitt en liten pekepinne hva prisen ligger på nytt?

Skrevet
Kunne kanskje ha vært en ide og gitt en liten pekepinne hva prisen ligger på nytt?
Nypris på Georg Jensen var 1100 Euro, nå jeg kjöpte det så var det satt ned til 550 Euro pga. det var fjordårets modell. Har bud på 2400 kr så förste budet over 2400 kr selger jeg til.
Skrevet

Er dette en Vice388 ?

Ligner veldig på den, og jeg mener jeg ga 360euro for den, og da var den vel satt ned ca 50%.

Så hvis de du kjøpt denne av mener nypris skulle være på over 1000Euro, har de bløffet deg.

Hilsen klokkesamleren!

Skrevet
Er dette en Vice388 ?

Ligner veldig på den, og jeg mener jeg ga 360euro for den, og da var den vel satt ned ca 50%.

Så hvis de du kjøpt denne av mener nypris skulle være på over 1000Euro, har de bløffet deg.

Hilsen klokkesamleren!

Usikker på hva modellen heter men er identisk til den på bildet med Quartz movement. Jeg kjöpte den på Georg Jensen Store på Copenhagen airport for 550 Euro. Ekspiditören opplyste om at dette uret var nedsatt fra 1100 Euro pga. det var en utgående modell. Mer vet ikke jeg.

Edit: Etter et raskt sök på internett fant jeg dette på Georg Jensen sin hjemmeside:

Ordinärie pris: 8300 Kr som blir ca: 1050 Euro

Tilbuds/special pris: 4980 Kr som blir ca: 630 Euro.

Link: http://www.georgjensen.com/sv/klockor/m ... black-dial

Så beste bud over 2400 kr synes jeg absolut ikke er galt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...