RobertS Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 er det samme travers til 6trins kassa som det er til 5trins kassa?? på e36.. holder på og monterer inn 6trins kasse i bilen min, men får ikke traversen jeg har til og passe. noen som veit det? takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertS Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Fikk du ikke med travers a ? Ring meg når du skal skru a, så kommer jeg å myser litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertS Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 jepp. fikk men travers til kassa, men den er jo lik den jeg har. ringer deg jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertS Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Kan forresten sjekke åssen den ser ut etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertS Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 ser den har anna delenr vertfall.. så går ut fra den er annaleis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Ny travers er bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå