thord Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Nå trenger jeg virkelig alle kloke hoder her på bimmers. Jeg gar en e92 2007 modell, gått 80000, å det kommer en svak tikkelyd når turtallet er på en 2500. Det kommer og går litt, å aner ikke hva det kan være. Jeg gikk fram i motoren å sjekket, å der så jeg det lå en del oljesøl nede i motorrommet, på høyresiden av selve motoren, og hvis den elektroniske oljepeilingen på bilen stemmer har det forsvunnet 1/4 olje på 3 dager. Noen som har noen erfaring eller anelse om hva dette kan være? Setter veldig stor pris på alle svar og innputs. På forhold takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw98. Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 du har fortsatt garanti på din bil ettersom den er 4år rektner jeg med? få den på værksted å få sjekka alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Done and done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hva var feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Venter på svar, men skal si hva som var feilen når jeg har fått svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 på god vei mot registerras høres det ut som.. Har vert en del problemer med det på nyere dieselmotorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Er en bensinbil for det første, og for det andre var det en løs/ ødelagt oljepakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hvorfor blei det tikking av den grunn? Pga lavt oljetrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 tydeligvis :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå