E21iDrift Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Har en BMW E28 528i som jeg har plukket motor, girkasse, ledningsnett og en del av understellet av. Resten av delene har jeg ikke bruk for, så da selges de billig. Bilen sendes til høggern om et par uker, så vær kjapp! Bilen har orginalt sota ruter (lys brun) og alle vinduer er der. Dører, panser, skjermer og bagasjeluke er der, men er litt smårust her og der. Bare si hva du trenger, så skal jeg se om jeg har det. Ting som er solgt: -Taket -Bremsesystemet Jeg skal ikke ha mye for delene, du betaler kun det du syntes de er verdt. Så syntes du at f.eks dørene er verdt 1kr så skal du få dem for det mot at du henter dem hos meg, gidder ikke sende deler for under 300kr. heller ikke store deler. Bilen står i Årdal i Ryfylke i Rogaland. Bare ta kontakt her i tråden eller på Personlig Melding. Mvh Erik Bjørkeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hei. Er det takluke på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21iDrift Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Jepp, det er det Ser du bor på ålgård, jeg kan godt ta med det du trenger til moren min i Hillevåg til helgen hvis det ikke er alt for stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 åssen ser den isolasjonsmatta på torpedoveggen ut? om den er helt så er jeg intr i den og den som er foran varmeapp motoren om den er fin =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21iDrift Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Er det den i motorrommet ? Legger ved et bilde av den isåfall : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 ja.. den som lednigna går igjennom.. ser ut som den er dårlig både den oppe og nede egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21iDrift Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 ok. Bare skrik ut om det er noe annet du trenger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Giljar Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hva skal du ha for bakfjærer sendt i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 v framskjerm rusten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Jeg trenger en del deler av deg Er det polaris metallic den der farga eller? Om det er det , så har jeg kunnet tenkt meg alle dørene, framskjermer og panser? Og bakplate om du kan skjære ut? Er det sentrallås på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21iDrift Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 jeg skal sjekke fargen og skjermer osv på lørdag, skal til værkstedet da. nå har motry999 spurt først om V framskjerm iallefall, så da har han førsterett på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Okei, ja , den er grei ! Takk skal du ha Okei, men jeg har førsteretten på resten da hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21iDrift Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 det har du vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole-28- Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 hei. Hvordan er frontfangeren og front plat? Hvis det er bra trenger jeg det. Og hvor mye for ruter? Mvh ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21iDrift Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Front fangeren er strøken, men frontplaten er det en god del rust på. Jeg vet ikke hva slike ruter er verdt, men jeg gir dem heller ikke bort. du får bare gi meg et bud rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå