daimen Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Har vert så uheldig at jeg har fått noen bulker på framskjerm og panser på min 318TDS E36, ser på det som letter å bytte de enn å rette det ut. Så mine spørsmål er da: - Er det samme karosserideler på hele 3-serien E36, eller må de komme fra en 318TDS for å passe? - Panseret ser greit ut å bytte, men hvordan går jeg frem for å bytte venstre framskjerm? - Til slutt, noen som vet om gode plasser å lete etter bruktdeler? Takker for hjelp
Elliott Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Skjærmer og panser kan du ta fra hvilken som helst E36. Panser er ganske lett å bytte, koble fra spylerdysene og 4 skruer. Skjærmen er ganske grei den også, men litt værre å forklare www.finndel.no/ www.bil1din.no/index.php/brukte-bildeler Ellers er det mange på forumet som har E36 deler til salgs eventuelt legg ut en "Ønskes kjøpt" annonse
daimen Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Takker, regner med skjermen er skrudd og ikke sveist. Hvor sånn ca sitter skruene? Under panseret, eller i hjulbuen eller lignende?
Rakvaag Racing Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Du tar det samtidig som du har tatt av panseret, det sitter noen skruer langs toppen av skjermen, altså under panser kanten der hvor pakningen sitter. 2 skruer når du når du når du åpner døren på vidt gap. sitter i bakkant av skjermen, også sitter det 1 skrue under skjermen i bakkant, i tilegg må du løsne di 4-5 skruene som fester innerskjermen.
Margido Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Coupe og sedan karosserideler passer ikke overens. Så det må du være obs på.
Elliott Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Coupe og sedan karosserideler passer ikke overens. Så det må du være obs på. Sikker på det?
Are. Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Coupe og Sedan har forskjellige skjermer og panser ja. Resten av frontdelene går overens, bortsett fra blinklys.
Elliott Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Coupe og Sedan har forskjellige skjermer og panser ja. Resten av frontdelene går overens, bortsett fra blinklys. Ok det viste jeg ikke
Margido Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Jepp. Fangerne passer overens dog. Panser, dører og forskjermer er forskjellige Lengre karrosseri på coupe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå