Bjørnar_ Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Tenkte bare jeg skulle informere de som har sett på denne bilen om at den har mye små rustflekker på dører, panser og bakluke. Hull i førerstol, kast i bremseskiver foran, en eller annen oljelekkasje som gjør at det stinker brent olje i bilen når man kjører. Ikke går den som den skal. Og som ikke det var nok er serviceheftet fylt ut først gang på ca 120000. Og den har gått som kjøreskolebil. Til deg som sørget for at vi fikk en 100-mils bomtur: Lykke til med salget! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... Id=1452330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 USERIØST ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Jeg var i kontakt med samme selgeren i fjor når han hadde en E46 coupe ute, synes det var noe fishy med hele greia så jeg droppa det Han ville ikke hente ut skilter før bilen var betalt for, og årsavgift måtte jeg betale for selv på forhånd hvis jeg ville kjøre den hjem derfra ;p Så jeg tok ikke sjangsen på noen bomtur for å handle bil usett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 den annonsen er jo nesten svindel, pen og velholdt og nylig tatt service. sin første service da eller? Virker som denne er negerkjørt, bare kjørt til grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Jeg var i kontakt med samme selgeren i fjor når han hadde en E46 coupe ute, synes det var noe fishy med hele greia så jeg droppa det Han ville ikke hente ut skilter før bilen var betalt for, og årsavgift måtte jeg betale for selv på forhånd hvis jeg ville kjøre den hjem derfra ;p Så jeg tok ikke sjangsen på noen bomtur for å handle bil usett. Så også litt på denne. Mener den står på finn igjen nå, ikke samme eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Det er to servicebesøk som står i serviceheftet, et på 120000 cirka og et på rundt 128000 som det står at bilen har gått nå. Var ikke jeg som skulle ha denne bilen, men jeg var med for å se på den. Jeg har en tilsvarende bil som har gått 125000, og den ser overhodet ikke sånn ut innvendig som den saken her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Men er det svindel? han har jo tatt bilder av slitt førersetet..bilen er jo også 7år gammel.. At det ikke er stempel i serviceheftet før 120.000km er vel heller ikke svindel? Er det nytt servicehefte med fake stempler..da begynner det å bli svindel. At det er rust på E46 er jo også kjent problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Svindel er det vel ikke. Men kmstand stemmer ikke. Og han mener det er 12 år rustgaranti...men da må det være et skikkelig servicehefte regner jeg med. Det heftet som lå i bilen var det den var levert med som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 fortalte han at kmstand på bilen er feil? Er det jukset bevist med kmstand er det på kanten ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 fortalte han at kmstand på bilen er feil? Er det jukset bevist med kmstand er det på kanten ja.. var da veldig til at du satt deg på bakbeina da? Det å ikke ha et eneste service-stempel før 120.000, og opplyse om at bilen er "nyservica" er på kanten til wordsmithing spør du meg. Og det å tukle med KM-stand er "på kanten" ? Hva er ren svindel i din bok da? selge sand i sahara? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Han sa ikke at kmstand var tuklet med. Men poenget var at han hadde ikke sett i serviceheftet før vi kom dit. Han hadde egentlig ikke sett over bilen i det hele tatt tydeligvis. Ikke tror jeg han hadde fått med seg at bilen har gått som kjøreskolebil heller, selv om det står i vognkortet. Han opplyste ikke oss om dette i alle fall, det var det vi som fant ut...som alt annet. Så enten er han svindler eller så burde han finne seg en annen hobby enn å leke bilselger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ofidjel Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Bjørnar: Syns kansje du burde sjekke litt fakta, før du uttaler deg om dette her. Hvis du ringer BMW forhandleren bilen kommer fra, så kan de hjelpe deg med det. Bilen ble solgt ny til A4 trafikkskole (som er særdeles nøye på bilene sine), og ble brukt av de frem til den var gått ca 50.000 km. Den ble da byttet inn til BMW forhandleren igjen, og solgt til neste eier. Servicene er fulgt akkurat som de skal være, men stod ikke i serviceheftet pga eieren hadde mistet det og fått et nytt et. Men har nå fått inn de stemplene som manglet, og satt til riktig i henhold til historikken til BMW forhandleren. Km.standen stemmer garantert 100%!!! Så den hånda på hjertet ditt, må du passe deg litt med!! Rissting i bremsene forsvant etter ca 1 mil kjøring. Det kom antagentlig pga av at bilen har stått ubrukt i 4-5 uker. Den oljelukta du kjente, er ikke oljelukt. Det er en liten exoslekkasje fra flexikoblingen på fremre exos (veldig kjent problem). Som er fikset nå. Det at bilen ikke gikk som den skulle, var en lekkasje i vakumslangen inn til turboen, som gjør at den ikke fikk riktig turbotrykk!! Stemmer at det er noen lakkrust flekker på 2 dører, og bakluke. Men INGEN på panseret!! Men skjønner at du trodde det var en ny bil dere skulle komme å se på!! KNY: Hva mener du at den e46 cupe`en var "fishy"? Skal si deg det at den bilen var 100% strøken den!! Og alle slitte deler var byttet!! Å det kan du spør han som kjøpte den om!! Og det at jeg ikke ville betale 6-7000 i regavgift over til deg før jeg vet 100% sikkert at du kjøper bilen er vel ikke så rart?? Kansje lurt å sammenligne prisen også mot andre 2004 modeller med like mye utstyr også?? M-sport, El-stoler,multiratt++++ Til slutt: Jeg anbefaler dere alle å sjekke fakta før dere skriver dritt om biler og folk på et så bra og seriøst forum som www.bimmers.no !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hmmm.. Da har jo Bjørnar rett i en del han sier da ihvertfall.. Bra du har fått rettet opp i div feil, sikkert lettere å selge denne da.. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ofidjel Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Ja, han har rett i noe av det. Og det er helt greit. Men å stå å påstå at den er justert på KM-Standen syns jeg er veldig urimelig når han ikke har noen grunn til det. Og de som har litt kjennskap til disse bilene, vet at de alcantara stolene ikke akkurat har den beste slitasje-styrken.. Skulle jeg vært så dum å justere, så hadde jeg selfølgelig bytta det trekket!! Personlig er jeg stor motstander av det, og er ikke interessert i å selge en bil som er jukset med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Ja det er jeg helt enig i, man skal være forsiktig med å påstå slike ting uten å vite det sikkert. Hullet i sete kommer sikkert også tidliger ettersom den er blitt brukt som skolebil, mye ut og inn av bilen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå