Mr.Silver Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Åssen er tilstanden på denna nå da? bilen er ikke noe prakt eksempel, altså ikke strøken, men har vært rustsveiset store deler av karrosseriet.. Det som er det største begrensingen med denne nå er at jeg har en misstanke om rådebank. Bilen selges ikke med dette, motor blir åpnet, sjekket/fikset før salg Om ikke noen kommer med ett godt tilbud som den står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Rart du ikke har fått solgt denne! Her er det jo ikke mye som skal til for å ha en meeeget morsom lekebil! Hadde jeg ikke skulle kjørt opp på MC og nylig kjøpt sykkel så hadde jeg handla denne tvert. Litt småfiks og et strøk lakk så hadde man vært på god vei til en flott banebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 hvor mye penger er et godt tilbud ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wikran jr Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 hva skal du ha om du evntuelt selger uten motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 hva skal du ha om du evntuelt selger uten motor? Kan godt selge uten motor. bud over 12k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 bilder av slik den står nå? skilter? intriør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 bilder av slik den står nå? skilter? intriør? Kan fikse noen bilder i morgen. Ikke skilt. ingen skyldig årsavgift. Mangler stoler. Kun baksetet som følger Bilen står nå med sorte sportstoler i skinn som naturligvis IKKE er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå