poison_4 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 Minnet meg kjapt om Le Mans Blau, men vanskelig å gjette bare ut ifra det bildet der. Kan hende jeg er helt på villspor også. Men lykke til videre med prosjektet. Skal følge med videre (http://www.auto-suechtig.de/images/01_A ... 20i_02.jpg) Den lignet litt ja:) Takk for det må bare si ifra visst du har noen lure ide'er skal no prøve så godt eg kan og holde dere oppdataert me hva som skjer
poison_4 Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Var ute i kveld og tok bilde av lyktene i mørke. Ringene i lyktene er utrolig sterke!^å er veldig blå farge på. ikkke så lett og se på det dårlige mobil kamera mitt da men
poison_4 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Skrevet Mars 26, 2011 var ute og kjørte litt gris me bilen i går siden det var tørt på veiene:D satan gate slicks funker då
kennethkenzow Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Har du bestemt farge? Syns denne blå fargen er utrolig pen! Kult prosjekt , vurderer selv og bygge om til m50b25
poison_4 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Skrevet Mars 26, 2011 Takk for det:) Ja er en slik blå farge eg vill ha:D
poison_4 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 No har eg sutte 325 motoren i:D Men den vill ikke starte! får ikke bensin pumpen til og gå. sikkert ett veldig standa problem:P men prøvde me start gass og og den startet ikke så tror ikke den får gnist heller:S noen som vet hva eg må gjøre? også på den siden me sikrings boksen der har jo eg bare en sånn svart rundt kontatkt ting. men på dette lednigsnette var det 2 . den ene er det døds mange lendninger innpå men den andre bare 4 :S er den andre som eg ikke har til antispnen siden denne motoren har hatt antispinn? :S håper på hjelp!
hardrocxsludge Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 No har eg sutte 325 motoren i:D Men den vill ikke starte! får ikke bensin pumpen til og gå. sikkert ett veldig standa problem:P men prøvde me start gass og og den startet ikke så tror ikke den får gnist heller:S noen som vet hva eg må gjøre? også på den siden me sikrings boksen der har jo eg bare en sånn svart rundt kontatkt ting. men på dette lednigsnette var det 2 . den ene er det døds mange lendninger innpå men den andre bare 4 :S er den andre som eg ikke har til antispnen siden denne motoren har hatt antispinn? :S håper på hjelp! Du skal bruke den med mange ledninger ! De med 2 kontaktstykker er fra motor som har hatt automatkasse
poison_4 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 *Legger ut noen dårlige bilder av motor bytte*
poison_4 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 No har eg sutte 325 motoren i:D Men den vill ikke starte! får ikke bensin pumpen til og gå. sikkert ett veldig standa problem:P men prøvde me start gass og og den startet ikke så tror ikke den får gnist heller:S noen som vet hva eg må gjøre? også på den siden me sikrings boksen der har jo eg bare en sånn svart rundt kontatkt ting. men på dette lednigsnette var det 2 . den ene er det døds mange lendninger innpå men den andre bare 4 :S er den andre som eg ikke har til antispnen siden denne motoren har hatt antispinn? :S håper på hjelp! Du skal bruke den med mange ledninger ! De med 2 kontaktstykker er fra motor som har hatt automatkasse Men denne har aldrig hatt automat:S som eg har fått vite værtfal- sto manuel på den når eg hentet den og i den bilen den sto i:S
poison_4 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Fant ut at motoren får bensin! men den får ikke gnist!!! noen som vet hva som gjør dette??
poison_4 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Fikk start på bilen idag!! gikk rett opp på 4000rpm og så døde den igjen:P så starter eg den igjen. så ga eg litt gass og då klarte eg og holde den i gang:D
poison_4 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Bilen står får tiden på jobben min og venter på og bli skrudd på Men har så mye og gjøre på jobben at eg ikke får så mye tid til og skru på den:( slenger ut 2 bilder av der bilen står no
poison_4 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Skrevet April 20, 2011 Var på gs bildeler idag og kjøpte ny luftbelg til insuget også ny svart grill:) fikk også montert eksosanlegge:) så hadde jomfru turen me den idag. gjore jo ikke annet enn og spinne:S spant ut 1 2 og 3 gir på tørt me gateslicks :S var værtfall gøy og få prøvd den igjen, neste på listen er og fikse felgene:) skal ta malings fjerner på fanten sånn eg kommer ned til "ståle" igjen bruke autosol og få den balank og ta klar lakk over:D satser på at det blir bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå