Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et slikt liggende, thermostaten er defekt ganske sikkert. Eller så er den pen!

Det går an å kjøpe noe greier man kan sette inn der thermostaten står, slik at man kjører olje gjennom konstant. Funker bra på bane biler, men på gatebiler så er det kjangs for at man ikke får opp olje tempereaturen nok.

Kom med bud.

Glassblåst og lakkert med spesial klarlakk, kjørt 8000km etter det. Er noe møkk på den, men det sitter ikke.

O-ring pakkningen ble bytta da, så den er også i orden.

DSC01526.jpg

Skrevet

hei e termostaten defekt på den måten at den ikke åpner ? og kor eventuelt får man kjøpt ny termostat eller det kittet slik den står åpen hele tiden ? :D og sånn ca pris hadde du tenkt deg for denne ?

Skrevet

Går ikke an å skifte kun thermostaten, eller, det hadde sikkert gått om man hadde fått kjøpt ny. Jeg kjøpte ny hele dritten, kosta 3000kr eller hva det var.

Den erstatteren får man hos VAC Motorsport mener jeg, var Øyvind L. som tipsa meg. Men det er ikke anbefalt på gatebiler altså.

Skrevet

har søkt litt på vac og kan ikke finne dette. eg hiver inn et bud på 500 eg. ;) i og me at det olje kjøler sytemet ikke funker. og må modes på en eller annen måte. kanskje det kan grukes en org m50 :S ?

Skrevet

500 er notert!

Finner det pokker meg ikke jeg heller! Har sett på Turner også...hmmmm! Det som ikke funker er at den slipper ikke olje inn igjen i motoren. Den pøser olje ut i kjøleren, men den slipper ikke inn igjen.

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...