MeSs Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Er ganske rådvill, drev å byttet bakstilling da dette kom til syne, selger skulle egentlig bare bytte foringer, men så sa jeg at jeg kunne gjøre det selv .. Har garasjeplass, den står på bukker. Har ikke sveiseapparat. Noen som kunne hjulpet meg her? For en vettug penge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Regner med du er ute etter noen som kan hjelpe deg med dette og ikke informasjon om problemet som er bedre kjent som Subframe disaster. Du kan godt endre topic til å inkludere Subframe disaster samt bilmodell (da subframe disaster forekommer på både e30, e36 og e46). F.eks noe sånnt som dette: "Noen som kan hjelpe meg med subframe disaster på e36 til en overkommelig pris ?" Vi prøver for tiden å ha litt fokus på at alle blir bedre på å lage gode overskrifter/titler på trådene sine her inne nå. Så vet alle hva din post gjelder og du får bedre respons fra noen i ditt område som kan hjelpe deg eller har tips til noen som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Takk for tipset Regner med du er ute etter noen som kan hjelpe deg med detteog ikke informasjon om problemet som er bedre kjent som Subframe disaster. Du kan godt endre topic til å inkludere Subframe disaster samt bilmodell (da subframe disaster forekommer på både e30, e36 og e46). F.eks noe sånnt som dette: "Noen som kan hjelpe meg med subframe disaster på e36 til en overkommelig pris ?" Vi prøver for tiden å ha litt fokus på at alle blir bedre på å lage gode overskrifter/titler på trådene sine her inne nå. Så vet alle hva din post gjelder og du får bedre respons fra noen i ditt område som kan hjelpe deg eller har tips til noen som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Jeg tror det billigste vil være å kjøpe seg et sveiseappart og gjøre det selv. Har selv det dyreste sveise apparet fra biltema, og selv om det sikkert ikke kan sammenlignes med esab og andre bra merker funker det helt greit. Sveising er ikke så vanskelig, bare øv deg litt først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Sånn det så ut på min også. Helt jævlig. Jeg driver å bytter hele bunnen der nå, hvor begge festene er inkl. Du ser skjøten rundt hele bortover. Spørrs om ikke du må gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå