Finnsbråtn Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Fant noen hos Schmiedmann. Problemet er vel at ingen er staggered (bredere bak enn foran). Da mister man jo mye poenget med kant føler jeg da. Men håper det dukker opp noen bra forslag snart. Evt, du kan se i tråden min, prøvemonterte noen CSL felger for kort tid siden, var tøft det også Men er tilhenger av kantfelger jeg også. Fine felger de CSL felgene Men syns det passer seg bedre med kantfelger på e46 Er eing med deg i at de bør være bredere bak en fram ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 autolights er tidligere bilkabel ja.Byttet navn på det firmaet ja,hm hm.. Stemmer nok d ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Er selv glad i kant på E46 jeg og, men det er ingen tvil om at CSL passer E46 ekstremt godt, er vel lite som kler den lite godt, men enda er det jo tøft med kant allikevel. Ellers lagde jeg en tråd med tips om felger til E46 touring en gang, mulig du finner den hvis du ser etter tråden av meg, der ligger det et annen forslag med kant også Edit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Er selv glad i kant på E46 jeg og, men det er ingen tvil om at CSL passer E46 ekstremt godt, er vel lite som kler den lite godt, men enda er det jo tøft med kant allikevel. Ellers lagde jeg en tråd med tips om felger til E46 touring en gang, mulig du finner den hvis du ser etter tråden av meg, der ligger det et annen forslag med kant også Edit: Hmmm tror ikke det er helt min smak de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå