thomashm5 Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Selger min motor/gir fra 3.6 nå. 25.000 inkl ledningsnett, grenrør, radiator, styrebokser, nøkler osv. Har også komplett understell som kan selges for 12.000 komplett inkl allt. Understellet er i MEGET bra stand. Har også m5 interiør: -svart utøket skinn m/varme komplett 8.000 -champagne utøket skinn el m/varme (lite hull i fører sete, samt uten kontakt stykker til el, ellers i meget fin stand) 5.000 Org 17" m5 e34 "throwing star" med dekk, 5.000 M5 e34 karosseri deler: front bak sideskjørt bakluke ++ Har allt!
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 bilder av intriør? send på pm Nå er noen av delene reservert, men motor/gir/forstilling og bakstilling er fortsatt til salgs.
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Hvor langt har motor gått? Bilen hadde gått 340.000 mener jeg, men motor var overhalt av forrige eier. Dette har jeg ikke kvitteringer på i spesifik, men har andre kvitteringer på 40.000 eller noe han har kostet på den de siste 3 årene. Pluss at motoren går bra som et uvær. Særdeles bra for å være 3.6=) Termostat må skiftes. Er ulyder i girkassa, men funker helt topp for det=) Den kassa er jo ikke verdt vanvittig mye, men kan få en fin pris på motor og gir ved ønske. IKKE SKAMBUD, men fornuftig pris.
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Hvor langt har motor gått? Bilen hadde gått 340.000 mener jeg, men motor var overhalt av forrige eier. Dette har jeg ikke kvitteringer på i spesifik, men har andre kvitteringer på 40.000 eller noe han har kostet på den de siste 3 årene. Pluss at motoren går bra som et uvær. Særdeles bra for å være 3.6=) Termostat må skiftes. Er ulyder i girkassa, men funker helt topp for det=) Den kassa er jo ikke verdt vanvittig mye, men kan få en fin pris på motor og gir ved ønske. IKKE SKAMBUD, men fornuftig pris. Understellet også, i meget god stand, er helt uten ulyder!! Særdeles stramt og fint, og diffen funker perfekt!
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Hadde du noen bilder av det interiøret? Har to, hvem?
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 innstegslister? pris? Bilen er egentlig holdt av hel, uten motor/gir/understell komplett, så vet ikke om jeg kan selge dette enda, må sees ann litt. Mvh Thomas
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Hadde du noen bilder av det interiøret? Har to, hvem? Sort sportsskinn
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Hadde du noen bilder av det interiøret? Har to, hvem? Sort sportsskinn Som nevnt er egentlig hele bilen uten motor gir og understell komplett holdt av intill videre. kan si ifra her inne om ting endrer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå