bbmw Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Ved montering av min kjære S14 så viste det seg at det lå en frostplugg klem mellom tannhjul og registerkjede på veiven. Hvor kan denne komme fra? Ser veldig lik ut til den som står rett under kjedestrammer på toppen. Størrelse 22mm. Takker for all tilbakemelding! Hilsen garasjen
Lamek Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Ved montering av min kjære S14 så viste det seg at det lå en frostplugg klem mellom tannhjul og registerkjede på veiven.Hvor kan denne komme fra? Størrelse 22mm. Bilde kommer Takker for all tilbakemelding! Hilsen garasjen Sitter det ikke en liten frostplugg i framkant av blokka like under vannpumpa?
bbmw Posted March 19, 2011 Author Posted March 19, 2011 Jo det sitter en rett under kjedestrammeren. Men den er på plass og inntakt så vidt eg kan se. Så eg har fremdeles en til overs :-/
2000Touring Posted March 20, 2011 Posted March 20, 2011 Skal ta meg en tur ut i garasjen og kikke på ei M10-blokk, de er vel like, så skal se om det er flere plugger der...
bbmw Posted March 20, 2011 Author Posted March 20, 2011 Skal ta meg en tur ut i garasjen og kikke på ei M10-blokk, de er vel like, så skal se om det er flere plugger der... Takk =)
2000Touring Posted March 20, 2011 Posted March 20, 2011 Ingen slike små plugger på min M10-motor. En plugg bakkant, og en skrueplugg i fremkant, og 4 på hver side. Tror alle var rundt 35mm i diameter
bbmw Posted March 20, 2011 Author Posted March 20, 2011 Ingen slike små plugger på min M10-motor.En plugg bakkant, og en skrueplugg i fremkant, og 4 på hver side. Tror alle var rundt 35mm i diameter Takk for innsatsen Eg begynner å tro mer og mer at den er overflødig. Har ingen åpne huller i blokk eller toppen, og motor virket fint før demontering. Så vi får se
Recommended Posts