Elliott Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Hovedsaklig 17" felgene som står på de nederste bildene, men om ønskelig kan mtech felgene følge med, men da er jeg ikke villig til å gå under 60... vi blir nok enige om du ringer meg Ja 17'' felgene nederst jeg likte best. Så du har også vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Aha Ja, vinterdekkene står på bilen nå, 15" Michelin med pigg, 2 av dem er bra og 2 som holder kanskje en halv sesong til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Aha Ja, vinterdekkene står på bilen nå, 15" Michelin med pigg, 2 av dem er bra og 2 som holder kanskje en halv sesong til hehe go sort Må vell få til å hente denne i løpe av uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Jepp, bare å slå på tråden, så skal vi få til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Men denne må på eukontroll i April? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 April 2012 ja, var litt sen med å godkjenne den i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Er motorrommet blått? hva heter orginalfargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 ja, mørkeblått, heter madeiraschwarz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Flere spørsmål? Svarer gjerne jeg Har ikke fått noe tlf enda heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Er den nylakkert? Rustfri? Vet du hvordan bilen ser ut under? Gjerne PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Har en bil på Mo jeg prøver å få i boks så avventer denne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Er den nylakkert? Rustfri?Vet du hvordan bilen ser ut under? Gjerne PM Den er nylakkert i fjor sommer ja, har nesten ikke kjørt med den etter dette, har stått i ro i nesten hele vinter.. (Er gått fra 209600 til 212000 på km-teller) Tok selvfølgelig alt av overflaterust ved lakkering, skiftet forskjermer pga litt brunfarge, og pusset ned hjulbuene bak (dette er vel de vanligste plassene for rust) Ser ganske hel ut ellers også, i kanaler og andre vanlige rustplasser. Bor så og si på verksted, så er ganske ofte oppe i lufte for å se under, feks ved bytte av hjul, oljeskift og annet kosearbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Int i e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Ja, sedan/stv? Diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Downpipe, har du mistet interessen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå