///M85 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Ser ikke dårlig ut dette, de sier at dette spillet skal være bedre enn gran turismo..... http://gamer.no/videoer/81600/video-shift-2-unleashed-2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 NFS og GT5 er to forskjellige spill.. Arcade og simulator, og kan ikke sammenlignes engang. Ser ut som det kan være et morsomt spill, men ikke et realistisk spill.. Klassisk NFS stil, er at det går like fort i svingene som på de lengste strekkene, og finnes ikke noe som heter counter steering, om du skulle miste kontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Ja det vet jeg at NFS og GT er to forskjellige spill, der GT er lik realiteten og NFS blanding av mindre realitet og mer arcade. Men jeg sikter til denne artikkelen skrevet på gamer.no http://www.gamer.no/artikler/74361/shift-2-knuser-gran-turismo/ SITATER: EA har også simulatorspillet Shift 2 Unleashed på vei. EAs europeiske spillsjef Patrick Söderlund mener det med enkelhet kan konkurrere med Gran Turismo 5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 GT5 er nå ikke akkurat noe realistisk spill det heller, men.. I utgangspunktet virket shift2 interessant, men så så jeg intervjuet med utviklerne og da forsvant mesteparten av det. Tipper det havner ikke så fælt langt unna GT5 og forza i realisme dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Tror ikke du finner et spill som er mer realistisk enn GT5 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Live for speed, iRacing, Netkar pro, GTR og andre simbin-spill, rfactor... trenger du fler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 NFS og GT5 er to forskjellige spill..Arcade og simulator, og kan ikke sammenlignes engang. Du viser klart og tydelig at du ikke vet noe som helst om Shift 2. For det første er ikke dette et NFS-spill. Det heter kun Shift 2: Unleashed. De har bevisst droppet NFS i navnet fordi de har lagd en simulator, i motsetning til Hot Pursuit, Underground, Most Wanted og lignende. Hvordan kjørefysikken blir i sammenligning med GT5, det gjenstår å se siden Shift 2 ikke har kommet ut ennå. Det som derimot er kjent, er at i likhet med Shift 1, så kommer spillet til å ha "Handling Modes". I Shift 1 var det Casual, Normal, Experienced og Pro. Sistnevnte var utvilsomt mest gøy, men online var det ikke mulig å søke etter løp hvor man måtte spille på Pro. Dermed måtte man konkurrere med folk som spilte på Normal, og da var man sjanseløs. Jeg vet ikke hvilke Handling Modes som kommer til å være i Shift 2, men jeg vet at den råeste kommer til å være Elite. Det som er tragisk, er at det fortsatt ikke kommer til å mulig å lage løp hvor man MÅ spille på Elite, el.l. Dermed kommer alle som spiller online til å spille på absolutt letteste vanskelighetsgrad så fremt dette er den raskeste måten å komme seg rundt banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 .. og der beviser man jo at shift2 ikke har noe som helst med realisme å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 .. og der beviser man jo at shift2 ikke har noe som helst med realisme å gjøre. Du vil fortsatt kunne få en realistisk opplevelse* om du spiller på Elite, men da har du lite å gjøre online. Det er verdt å nevne at Slightly Mad består i stor grad av folk fra gamle SimBin. Da de lagde Shift 1 hadde de retningslinjer fra EA som de måtte holde seg innenfor mtp hvor vanskelig det skulle være å kjøre, men nå lager de sine egne regler. Det skulle ikke være noe i veien for at spillet blir like rått som GTR, men jeg litt skeptisk. Det burde kun ha vært Elite uten mulighet for å gjøre spillet lettere og samtidig kunne kjøre raskere. Hvis noen har satt en god rundetid, da burde det ikke være nødvendig å spørre hvilken vanskelighetsgrad og hvilke hjelpemidler han brukte. *) Til den grad et spill kan gjengi dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 jaja men det blir kult å spille det uansett hva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Dette spillet har jeg troen på, det byr nok på stor underholdningsverdi når det kommer ut. Første generasjon Shift har jeg selv og i mine øyne så kan ikke de tradisjonelle NFS spillene sammenlignes engang, det er veldig forskjellige spill. Shift og GT5 (som jeg også har) er veldig forskjellige spill det også men de er likevel underholdene, de har bare hver sine måter å gjøre det på. Men det til tross så håper jeg Shift har forbedret seg litt mtp kjørefysikken, det var veldig morsomt å spille med håndkontrolleren men med G27 rattet nådde det ikke helt inn hos meg.. GT5 derimot syns jeg fungerer veldig bra i kombinasjon med ratt og pedaler. Men som med alt annet så handler dette i stor grad om smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennha Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Har spilt det meste av NFS, og Shift var for min del det beste siden Underground. Fikk mange timer ut av spillet, og selv om det er mer arcade-stil er det forsatt gøy. Er ikke det poenget med spill? Ser frem til 2ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Kan ikke forstå at folk kan si at gt5 er realistisk. Som hagenissen sier er det mange andre spill som er det. Forza er jo mye mye mer enn gt5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå