kje Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Byttet vibrasjondemper her om dagen uten noen forandring. Var like ved å selge ristebøssa til milkshakeprodusentene da vi plutselig så at girkassa lå helt oppi girtraversen... Riktig travers samt ny kasse er bestilt! Måtte stillheten senke seg over bilen min Gir meg forøvrig ende over til det hinsidige om det ikke løser problemet mitt!! Hehe...
KalMar Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Så det var forskjelig dele.nr på traversene.. kassa kommer fra koed ? Gi lyd når du er klar til å bytte !
kje Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Alle delenummerene i forbindelse med girkassefester var like bortsett fra girkassetraversen. Det la jeg ikke merke til tidligere... Girkasse, travers og simmerring er bestilt fra Koed. Usikkert på når det blir sendt da. Stod 28/4 på pdf-fakturaen, men tror ikke det er sendt ennå. Klar nå æ ...men må vel vente på delene. Hehe...
KalMar Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 æ får lite tid i uke dagene neste uke. Vi fikk en FEIT prøve eksamen onsdag og torsdag passer best i helgene for min del
kje Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Ikke prøv deg! Du har å stille i kjeletanga og styrthjelm med fastnøkkelen på brystlomma...! Hehe... Blir mye flytting og sånt dill til uka likevel, men det blir gjort fortløpende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå