janerik171187 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 topic sier vell alt er da skivebrems bakstilling såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Er vel samme ET på skiva mener jeg, men M3 skiva er jo større, så må da ha en adapter i mellom, mener jeg. Ikke 100% sikker på dette, da jeg ikke har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Er vel samme ET på skiva mener jeg, men M3 skiva er jo større, så må da ha en adapter i mellom, mener jeg. Ikke 100% sikker på dette, da jeg ikke har prøvd. tenkte både kaliper og skive fra m3 så er mest om festene er like på bærearmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Ja, du må lage adapter til kaliperen og skiva mener jeg har samme ET/ innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davrin Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Er som M3 Yngve sier, IKKE bolt on. Mange som oppgrader bremser på compact bruker z3 m bakstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 passer evnt z3m på vanlig compact bakstilling? kaliper +skive altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Ingenting som er bolt on der. Compact og z3 har helt fucka ET bak. Må bytte nav å flytte innpresset innover for å få bedre utvalg av skiver. Har sett litt på e34ix skiver (300*10) men problemet der er stor diameter på bremseband så må dreie å presse inn hylse innvendig evt... Z3m kaliper passer ikke uten adaptere i vanlig compact bærearm heller, samme gjelder vanlig e36. Adaptere må du ha uansett om du skal oppgradere bak, finnes ingen som har 55mm avstand på klaveinnfestingen som funker på store skiver. Om noen har andre erfaringer så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Ingenting som er bolt on der. Compact og z3 har helt fucka ET bak. Må bytte nav å flytte innpresset innover for å få bedre utvalg av skiver. Har sett litt på e34ix skiver (300*10) men problemet der er stor diameter på bremseband så må dreie å presse inn hylse innvendig evt... Z3m kaliper passer ikke uten adaptere i vanlig compact bærearm heller, samme gjelder vanlig e36. Adaptere må du ha uansett om du skal oppgradere bak, finnes ingen som har 55mm avstand på klaveinnfestingen som funker på store skiver. Om noen har andre erfaringer så skrik ut oki, faen til kødd det skulle være a får bruke compakt bakstillinga som den er enn så lenge da:P om jeg først må bytte lager for å få på annen skive med annen et så er det vell heller likegreit å bygge om org e30 skivebremsstillinga med 5bolt lager og selge compakt stillinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Ja sku tru det Om det er 318ti bakstilling du har og så er det ikke så greit å få bytta ut nav og lager heller Bruker det lille lageret den. Jeg bygger på e30 325 bakstilling istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Ja sku tru det Om det er 318ti bakstilling du har og så er det ikke så greit å få bytta ut nav og lager heller Bruker det lille lageret den. Jeg bygger på e30 325 bakstilling istede har du no oppskrift på 5bolt lager\nav på e30 325 bærearm a? så vet jeg hva jeg må skaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Not yet..er under utvikling..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Passer m3 bakbremsene rett på navene til 320 coupe da, eller er dette likt som på compact? e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå