sparky23 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Hei! Da har jeg hatt besøk av noen kjekke folk i hagen som har stjelt panser-emblemet på min e39. Skjønner ikke hvorfor ikke folk kan andres ting være i fred, men det er nå sånn da. Men det jeg lurte på om hvor jeg får tak i et orginalt nytt emblem? Ser på gs så har de bare i carbon look, og det vil jeg ikke ha.. Og hvor stort det evt er hvis det har noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 De selger orginalt på GS, finn frem i ETK'en eller ta en kjapp telefon i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Det der er noe dritt, mine panseremblem er blitt stjelt på 3 av 5 biler til nå! Men som winchester sier så har GS originale emblemer, ofte litt dyrere men det er det vel verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Dukker vel opp på panseret til en "ihjelråna" Daewoo Nubira i nabolaget om ikke lenge Men de emblemene som er i orginale farge men med carbon fiber er jo snadder da, selges på GS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Ebay har jo emblem til slikk å ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 kan jeg få gratulere? ikke trådstarter, men tyven som har intelligens på et så lavt nivå, er ikke ofte jeg har lest om mer tilbakestående folk, gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Frekkheten når nye høyder. Fatter ikke hvorfor enkelte mennesker skal synke til det lavmål og stjele det som tilhører andre. Må vel gi en mye bedre følelse å tjene egne penger og kjøpe sine egne saker! Når det er sagt får du som det er nevnt ovenfor tak i nytt emblem på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Tilbakestående Det er jo riktig smarte folk som ser verdien av BMW deler. Dett er jo tegn på at de er friske. Det som er skikkelig godt og bra steler jo barna også 242,50 hos https://www.koed.no/ Søk på E39 ® Nye deler ® Diverse Men det kommer 160.- for sending da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Mering på forumet selger til 150,-/stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Hørt at Bavaria selger slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Bestilte for par timer siden til min på ebay, er samme til din. Billigere blir det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky23 Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 får høre med gs i morgen, ellers har de vel sikkert hos sulland på hamar og regner jeg med.. Wagon: følger alt du trenger for å feste det med? evt hvordan festes det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Mye idioter rundt omkring. Vent en ukes tid før du monterer på nytt emblem, så slipper du at de kommer tilbake for å stjele det nye og strøkne emblemet. Det er visst populært å stjele vindusviskere på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Fytti, det er så utrolig trist at folk ikke har penger nok til å kjøpe egne ting. Tenk å gjøre seg til kjeltring for noen usle hundre lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Sett på et nytt et. Kanskje med litt belysning også. Lad en revasaks og legg foran bilen og kamufler litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå