Gå til innhold

Stjelt panser-emblem

sparky23
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg originale emblemer til panser og bakluke på GS forrige uke, så jeg kan bekrefte at de selger originale der :) Det kom vel på ca 250-350kr en plass for panser emblemet tror jeg. Ganske latterlig å gjøre seg til kjeltring for et BMW emblem for et par hundrelapper.. Emblemet er jo bare festet med to "tapper" ned i 2 hull med gummipropper, så veldig lett å vippe ut. Sjekk om han la igjen noen riper også, det er fort gjort når man skal fjerne emblem med f.eks skrutrekker for å vippe av vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får høre med gs i morgen, ellers har de vel sikkert hos sulland på hamar og regner jeg med..

Wagon: følger alt du trenger for å feste det med? evt hvordan festes det?

Regner med det bare klistres på, var det på det forrige jeg kjøpte.

Og det holder som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får høre med gs i morgen, ellers har de vel sikkert hos sulland på hamar og regner jeg med..

Wagon: følger alt du trenger for å feste det med? evt hvordan festes det?

Regner med det bare klistres på, var det på det forrige jeg kjøpte.

Og det holder som bare det :)

Husker ikke hele delenummeret,men det slutter på 375. Koster 3-400kr hos merkeforhandlerne, sitter som nevnt over her kun med to tapper presset inn i gummihylser i panseret. Det er det samme emblemet på nesten alle bilene,det 375-emblemet. Har det på E28'en min også.

Følg også rådet over her om å sjekke at ikke apekattene som tok ditt ripet lakken da de fjernet det, beste er å bruke en plastkile eller legge noe mellom en skrutrekker og panseret,så man ikke skader lakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...