Kny Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Jeg kjøpte meg originale emblemer til panser og bakluke på GS forrige uke, så jeg kan bekrefte at de selger originale der Det kom vel på ca 250-350kr en plass for panser emblemet tror jeg. Ganske latterlig å gjøre seg til kjeltring for et BMW emblem for et par hundrelapper.. Emblemet er jo bare festet med to "tapper" ned i 2 hull med gummipropper, så veldig lett å vippe ut. Sjekk om han la igjen noen riper også, det er fort gjort når man skal fjerne emblem med f.eks skrutrekker for å vippe av vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Nye emblemer fåes overallt, de fleste plasser allerede nevnt her, men ja - det er forskjell på størrelsen. Gå ut om mål opp, de er også forskjellige fremme og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 får høre med gs i morgen, ellers har de vel sikkert hos sulland på hamar og regner jeg med..Wagon: følger alt du trenger for å feste det med? evt hvordan festes det? Regner med det bare klistres på, var det på det forrige jeg kjøpte. Og det holder som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 får høre med gs i morgen, ellers har de vel sikkert hos sulland på hamar og regner jeg med..Wagon: følger alt du trenger for å feste det med? evt hvordan festes det? Regner med det bare klistres på, var det på det forrige jeg kjøpte. Og det holder som bare det Husker ikke hele delenummeret,men det slutter på 375. Koster 3-400kr hos merkeforhandlerne, sitter som nevnt over her kun med to tapper presset inn i gummihylser i panseret. Det er det samme emblemet på nesten alle bilene,det 375-emblemet. Har det på E28'en min også. Følg også rådet over her om å sjekke at ikke apekattene som tok ditt ripet lakken da de fjernet det, beste er å bruke en plastkile eller legge noe mellom en skrutrekker og panseret,så man ikke skader lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Jeg handla emblem på ebay, tror det kom på noe sånnt som 70 kroner hjemme i postkassa Ser helt org ut og passet perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå