Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
Skrevet

etter en del tenking og grubling, har jeg funnet ut at jeg kommer til og beholde bilen. rent økonomisk sett! MEN for og ikke svikte BMW så er det ett ekte savn jeg har, savner virkelig kvalitet!

Skrevet

tøff:) har en e36 318 som nesten alle slitedeler er byttet etter sist tur i fjor :) alt av nye bremser, powerflex, gsp. ny front rute. mfanger,senket,5dørs, rød,senket, litt stygge hjulbuer etter valsing :) send pm om du ombestemmer deg:D

Skrevet

Ja, Hehe er litt ubesluttsom:p klør i fingrene for og få kjørt BMW igjen... Men noe jeg ikke har endret på i teksten på 1 siden er det at den ene driv knuten har tatt kvelden:( så 40 med defekt knute eller 45 med ok knute.. Har også modda og kostet på mens den har vært borte fra salget, har kostet på krøftelys, montert parklys holder og pære i blinklys framme som markerings lys, pluss volt meter. (har egen bryter på dette) Gul lykte film på hovedlampene og grøftelysene, panser bh, og solfilm på alle rutene. Ser mye bedrer ut nå en tidligere.. Smak og behag:p Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...