wicky124 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Du passerte meg igår kveld...forbi tveita / oppsal....feeeeeet bil
Christer Knutsen Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Ikke interesant?? 1997 touring?http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27393716
M.Fosberg Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 sorry! glemte å svare deg! nei desverre...
M.Fosberg Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 etter en del tenking og grubling, har jeg funnet ut at jeg kommer til og beholde bilen. rent økonomisk sett! MEN for og ikke svikte BMW så er det ett ekte savn jeg har, savner virkelig kvalitet!
GiljeN Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 tøff:) har en e36 318 som nesten alle slitedeler er byttet etter sist tur i fjor alt av nye bremser, powerflex, gsp. ny front rute. mfanger,senket,5dørs, rød,senket, litt stygge hjulbuer etter valsing send pm om du ombestemmer deg:D
M.Fosberg Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Ja, Hehe er litt ubesluttsom:p klør i fingrene for og få kjørt BMW igjen... Men noe jeg ikke har endret på i teksten på 1 siden er det at den ene driv knuten har tatt kvelden:( så 40 med defekt knute eller 45 med ok knute.. Har også modda og kostet på mens den har vært borte fra salget, har kostet på krøftelys, montert parklys holder og pære i blinklys framme som markerings lys, pluss volt meter. (har egen bryter på dette) Gul lykte film på hovedlampene og grøftelysene, panser bh, og solfilm på alle rutene. Ser mye bedrer ut nå en tidligere.. Smak og behag:p Hehe
wicky124 Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 litt for dyr for meg..men nye bilder hadde vært kult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå