dannyboy92 Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Hei! Kjøpte en BMW E36 320i 1993 igår kveld, og ene skiltlyset fungerte ikke. Jeg fikk med pære på kjøpet og tenkte ikke det skulle være noe problem. Da jeg satte inni den nye pæra, gikk begge skilt lysa og høyre bak lykt. Det var dårlig kontakt i det skiltlyset som var gått, så da vi rikket litt på pæra, blinket den en del så gikk både høyre bak lykt og begge skilt lysa. Div info som kan hjelpe: Bilen var igang og lysa var på når vi rikket på pæra. En del vann i høyre bak lykt. Noen som har peiling? Tusen takk på forhånd!
Øyvind L. Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Sjekke der ledningene kommer ifra bilen og går inn i bagasjelokket. Ledningene ligger inne en gummi "strømpe på høyre siden tror jeg det var. Ikke unormalt at ledningene ryker av der eller at isolasjonene er slitt av og de kortslutter mot jord..
dannyboy92 Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Er de vanskelig å nå tak i da? Eller må jeg av med mye ? EDIT: Ser også ut som høyre parklys ikke fungerer. Husker ikke om det fungerte når jeg kjøpte den eller om det er gått idag.
Øyvind L. Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Åpne bagasjelokket og se på den høyre hengselen. Der ser du gummien med ledningene inni..
dannyboy92 Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Takker får svar, har lest endel i manualene, og ser at e36 har dårlig kobling i bagasje rommet. Også ser jeg at skiltlysa og høyre parklys går på samme ''relay''. Så i mårra, blir det å skifte relay, kanskje sikringer, sjekke nevnte ledninger i bagasje rommet, skifte lys pærer. Svarer i morgen etter utført arbeid Gjerne kom med flere innspill folkens!
Soilborn Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Åpne bagasjelokket og se på den høyre hengselen. Der ser du gummien med ledningene inni.. Venstre side Kan garantere at problemet er brudd i ledningene i den bunten
dannyboy92 Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Sjekket ledningene det er snakk om. Dro den ut fra venstre side om nevnt. Så ikke noe skader der som jeg kunne se. Om det ikke eventuellt er langt inne? Dro bare ut gummien å så der.
dannyboy92 Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 Skiftet sikring nummer 37. Parklys link. Da kom alle lysa på igjen.
Soilborn Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Sikringen går nok igjen så fort du leker litt med baklokket Du må skjære opp den gummibelgen for å se knekken på ledningene. Dette har skjedd på begge e36-ene jeg har hatt...
dannyboy92 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Sikringen går nok igjen så fort du leker litt med baklokket Du må skjære opp den gummibelgen for å se knekken på ledningene. Dette har skjedd på begge e36-ene jeg har hatt... Uffda, dette hørtes ikke bra ut. Vi får vente å se om sikringen går igjen, isåfall får jeg skjære opp å ta en titt. Takk får at du gjorde meg oppmerksom på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå