Kjexx Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Hei, prøver på nytt. Selger deler av bilen, det som selges er. *Dører uten dørtrekk. Det er litt rust på de men ikke noe du ikke kan fikse. 500kr stk. *Dashbord kr 200. *Midtkonsoll kr 200. *Koffertlokk 95% rustfri. Det er litt der den ligger på lista ved siden av låsen. 800kr *Varmeapparat, noe demontert men komplett. Bud. *Ymse dashbord knapper. Send pm på hva du er ute etter. *Venstre fremskjerm. Litt rust på undersiden ved kanal feste. Ikke 100% strøken. Men i bra stand. Mulig den kan rubbes opp.. Tror det er en liten ripe. 700 kr Det jeg vurderer å selge er.. *Luftmengdemåler. Gi bud. *Radiator. 800 kr. *Dynamo. Gi bud *Starter. Gi bud. *Bensin pumpe. Gi bud. Delene sendes mot forhånds betaling av delen + frakt. Eller så kan du komme å hente det du vil ha. Det jeg har tatt av som jeg skal ha selv er, ratt, baklykter, komplett ledningsnett, eksosanlegg, drivaksel. Det er mulig å kjøpe bilen uten de tingene nevnt over. Høyere hjulbue bak er søppel, så er det ett rusthull i bakplata, og litt ved soltaket.. Ellers i utrolig bra stand. Det trengs litt arbeid så har du ett bra utgangspunkt enten du trenger karosseri til noe prosjekt, eller om du skal bygge banebil. Om du vil ha dørene og bakluka på bilen så er det en fordel å være kjapp. Om det ikke er noe interesse på karosseri går det til huggeren. (Det er papirer på bilen) Litt synd siden det er minimalt med rust på de vesentlige stedene. Import fra tyskland i 2004.. Har mere info om ønskelig. Send pm om det er noe du trenger. Står i Halden. Så skal jeg se om det ikke er skrudd av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Njål Vogt Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Hvordan farge er det på interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Det er lyst, beige\ lysebrunt. I bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hei.. Trenger vinter felgene som er på bildet.. Å har du AC vifta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Det er jeg jammen ikke sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornartl Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Er det noe rust på bakplata/mellomplate bak? Edit: Om du er i tvil hva dette er, så er det den karosseridelen under koffertlokket. Du kan se skøyten mellom den og resten av karosseriet ute ved baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Ja det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 venstre framskjerm? noe rust på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Det er litt, den ble importert fra tyskland i 2004 så skjermen er brukbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Skal gå ut å ta no bilder jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Slengte ut litt flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hva skal du ha for felgene som er på bildet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Vet ikke. Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå