Gå til innhold

525 tds 98 vurderes solgt.


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

hei.

vurderer å selge min meget påkosta 525 tdsa. bilen fikk i år ny m-pakke, nye facelift lukter rundt om (orginale), glassluke, m5 speil, bakrutelokk, avtagbar krok, facelift m-ratt, just senk, nye 19 bbs lm, hel lakkert i bmw lemans blå og cosmos sort tak, ny powerboks, m5 list på bakluke....osv som dere sjønner det tok av:) vurderer å selge til fordel for hus :shock: send pm vist det er spørsmål og interesse for en meget good tds...langt i mellom dem nå:)bjf5qo7vrw4miv3ijshq.jpgn8lv58kur6fwsb38og2m.jpgbh0q28audmq18cfxkuoe.jpgil873i7twvp2mg42udmd.jpgy6jsrd01u5yvfbjlvcl7.jpgu3ukpefzw2e941to25mw.jpg5j2rbs6qvksa6ucunbkr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen bilder av overhalinga:) bilen var oksfordgrønn før så innvendig er enda ikke lakkert. men det er mørk grønn så det skriker ikke. men bør gjøres. koster ikke all værden,,kan legge till at bilen er påkostet 65000 siste 3 mnd i exteriør og lakk :shock:kadn233evou5mdf5952w.jpgs58uxcjrnstzbxhyvnyv.jpgxnid7h9s0tkfec6w3uy2.jpgda7sa8irpup5le315tk7.jpg3wpmh188w1pgm6tdrbns.jpg6w77itjq5yxwbv7ogeel.jpg5pfjy22pmom5rk4ahtye.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
lurer på pris og km. stand? hvor står den forresten?

heisan du denne holder hus like ved molde :) km stand er ca 230.

prisen blir 140. dette er en good bil å ikke gått en halv mill som di fleste har og ikke ser spesielt bra ut å forlanger rundt 100 for,,midt sagt meget påkostet og fin bil:) kan også leveres med skinn for ett tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg får igjenn 150 for min gamle bil som ble påkjørt så dette ser absolutt interresant ut, lagt ned mye tid og penger her

veldig pen bil og bra resultat :) Send pm om du vil ha nr mitt, får svar om 1 uke om jg får penger eller om de bygger opp min E36 323i 2,5L ;)

Har tråd om den her inne... deler fra GS til 50 laks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg får igjenn 150 for min gamle bil som ble påkjørt så dette ser absolutt interresant ut, lagt ned mye tid og penger her

veldig pen bil og bra resultat :) Send pm om du vil ha nr mitt, får svar om 1 uke om jg får penger eller om de bygger opp min E36 323i 2,5L ;)

Har tråd om den her inne... deler fra GS til 50 laks :)

bare gi meg en tilbakemelding på d du etter hvert;) mobil: 941 67 555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får svar på min denne uken, forsikrings selskaper er treige gitt :( men har fått svar at bilen blir skrotet, var skader for over 100.000 så

var ikke mye vits å gjøre noe, fortsett å fiks små tingene som gjenstår på din du om jg evt skulle kjøpe den ;) Skal ha en "perfekt" bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor og karroseri har gått like langt? Hva er "mangler" på denne nå? Er blitt eu godkjent osv? årsavgift betalt regner jeg med? Du kan svare meg på pm om du vil det :) Tenkte å ta turen til deg en dag å se på dette gliset

Den er nylig eu gokjent ja og årsavgift betalt;) skulle sett på glødinga vistn ska vare ekstremt pirkette.. Ellers er den tipp topp stand, motor og gir og bil er orginalt og km er den samme:) bilen er meget bra den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...