Gå til innhold

525 tds 98 vurderes solgt.


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uff... dette er og blir en kanon vogn. den ligger på finn ja? Vi har forresten kjøpt en Audi A8 quattro 4,2L jeg å faren min sammen så tviler på at det blir noe bilsalg fra min side, som jg har sagt til deg tidligere, selg denne om noen viser interresse som de har har jeg skjønt. Gratis bump! har ikke fått erstatning fra min enda så gjenstår å se! :) Peeen bil! Mye bil for pengene her folkens, ikke minst at den er TDS!!! Bensinen ender nok på 20kr literen i dette landet straks! Løp og kjøp og få betalt for å stille til show!? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Uff... dette er og blir en kanon vogn. den ligger på finn ja? Vi har forresten kjøpt en Audi A8 quattro 4,2L jeg å faren min sammen så tviler på at det blir noe bilsalg fra min side, som jg har sagt til deg tidligere, selg denne om noen viser interresse som de har har jeg skjønt. Gratis bump! har ikke fått erstatning fra min enda så gjenstår å se! :) Peeen bil! Mye bil for pengene her folkens, ikke minst at den er TDS!!! Bensinen ender nok på 20kr literen i dette landet straks! Løp og kjøp og få betalt for å stille til show!? hehe
Løp å kjøp;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert. Hadde denne bilen hatt et annet interiør og en annen girkasse hadde den vert høyaktuell! Ser utrolig bra ut!

Bruker rette produkta også ser jeg=)

for 6 lapper i tillegg kan den leveres med sort strøkent sportskinn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles feil kasse for min del desverre. Men eksteriøret på denne bilen er tilnærmet perfekt i mine øyne.

har en turing 03 mod sølv med full m-tech og alt utstyr som vurderes solgt også helt ane prisklasse da men ;) den har smidde 8,5 og 10 19 felg og just senk gokjent,,,helt strøken bil kunn 2 eiere;) 250 laken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kommer i gode hender nå ;)

Ja håper d.. Kjenner du kjøpern? Pen bil men jeg må desverre ha 1 bil i parken med bakkeklaring.. Vist ikke hadde den blitt:) skal på treff i ålesund i morgen?

Kjøperen er en av mine bestekompiser, så han kjenner jeg god ja.:) Var om bord å snakket med han i sta da de kom til kai igjen, så da sa han at to andre kompiser dro for å se på den, og at han ville ha den :) Åh, skjønner den! Ja, den så jo meget bra ut! Herlig farge også 8)

Nei, vi er faktisk på sjøen nesten hele gjengen vi her ute på Smøla, så tror ikke det kommer noen fra vår gjeng nedover.. Satser på å få med meg GS-treffet i juni for min del :) Blir hytte sammen med noen E30`karer på forumet her, så håper jeg er hjemme fra sjøen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...