635csi Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Kommer nok til og slenge på hartgene innimellom, om de ikke blir solgt Du må IKKE selge Hartgefelgene!! Da kommer du til å angre Har et tilsvarende sett selv, og de vil følge meg i graven, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 BBS var penast på bilen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 bbs'ene er kule, men de felgene fortjener da ikke ballongdekk?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 bbs'ene er kule, men de felgene fortjener da ikke ballongdekk?!?!? Jeg er så gammel jeg, at når jeg hadde 175/70-13 på min første bil, så var det helt rått Så 225/45-17 og 245/40-17, blir ikke ballongdekk for meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Ute i go´været.... Og eksosen henger lavt ja, men har mellomaksel av, skal sette i doglegkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Vakkert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 er det gamle felga til ståle30? meget pent.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Helt enig, med at det skal være litt gummi på gamle biler. Så er jeg også så gammel at 13" var gromt før. Må bare beholde Hartgene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Skal du ha på de så må du ha mer senk forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Skal du ha på de så må du ha mer senk forran Det blir helt klart ikke mere senk foran, i live, så er den helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 er det gamle felga til ståle30? meget pent.! Det er det ja, som nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Skal du ha på de så må du ha mer senk forran Det blir helt klart ikke mere senk foran, i live, så er den helt perfekt. Tssssssss, får jo en knyttneve mellom jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Kommer nok til og slenge på hartgene innimellom, om de ikke blir solgt Du må IKKE selge Hartgefelgene!! Da kommer du til å angre Har et tilsvarende sett selv, og de vil følge meg i graven, hehe Hvor gammel er du og hvor blir du sannsynligvis gravlagt? Høres ut som ett kupp! Blei flott med BBS hjula! Så litt mye bling ut på bildene med den kanten, men er klar over at i levende live ser det mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Ser lekkert ut,chrom felger er utrolig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå