-Roger- Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Beklager dårlige bilder, men dere ser nå hva det er! Kan vurdere bytte i 19" eller 20" Lufter salg av 18" M-Sport felger til 5 serie E60 E61 (og sikkert andre 5 serier) Det er påmontert 245 Goodyear dekk med meget bra mønster! Felgene er 100% strøkne og originale fra BMW Ønsker 7000 kr for disse og i første omgang ikke prutbart! Jeg har også et annet sett 18" som kan vurderes solgt. Disse er påmontert vinterdekk i dag som jeg vil beholde, men dersom det er interresant kan disse selges med samme goodyear dekk som står på M-sport felgene over her! For disse vil jeg ha 5000 plus omleggingen. Disse felgene er ikke helt strøkne men her er den som verst. Ikke kast e.l bare kosmetisk!!
corsagt Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Er det senterringer på noen avdisse, eller går de rett innpå navet uten?
-Roger- Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Det er senterrringer på de med vinterhjul...
Henning1980 Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Hei! Jeg er interessert i dine 18" M-sport hjul. Jeg har selv et sett pene 19" M6 replica på nye sommerdekk som jeg kan bytte ut. interessert? Jeg bor i Fredrikstad
-Roger- Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Det tror jeg, men er ikke så ekspert på 5 serie da jeg har for det meste hatt 3 serier opp gjennom tidene. Kanskje noen andre kan svare på det?
netrom Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Hvis det ikke sitter senterringer på sommerhjula så passer de ikke på E39. E39 har større navsenter enn E60/61.
Laffen25 Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Hei! Jeg er interessert i dine 18" M-sport hjul. Fremdeles tilsalgs? Er fra Lindås men bor i Bergen. Byr 7000 kr med forbehold om at jeg får sett dem først. Kan ta en tur til Lindås når det måtte passe.
-Roger- Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Nei, jeg kan vel ikke si det.. Var en som ville kjøpe de og jeg bestilte da nye felger på GS siden jeg er avhengig av nye felger selv ved salg. GS sa en uke leveringstid og dette er lenge siden. De er enda ikke kommet inn på lager og ikke visste de kortid de skulle komme. Derfor har jeg egentlig slått det helt fra meg, sålenge du ikke har noen pene felger å bytte de i da ?
palmatta Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hei.Har du disse M-sport felgene enda? Er intressert, holder til i Bergen
-Roger- Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Hei.Har du disse M-sport felgene enda?Er intressert, holder til i Bergen Nei, jeg kan vel ikke si det.. Var en som ville kjøpe de og jeg bestilte da nye felger på GS, siden jeg er avhengig av nye felger selv ved salg.GS sa en uke leveringstid og dette er lenge siden. De er enda ikke kommet inn på lager og ikke visste de kortid de skulle komme. Derfor har jeg egentlig slått det helt fra meg, sålenge du ikke har noen pene felger å bytte de i da ? Nå ser det også ut som bilen blir solgt så da er det sikkert enklest å bare beholde felgene Sorry...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå