Gå til innhold

1979 BMW 320 4 cyl selges rimelig


 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har en import bil fra sverige som jeg i utgangspunktet tenkte å lage noe morsomt ut av. Men tiden strekker desverre ikke til, så den bare står. Motoren starter ikke (løs fordeler). Men ellers er det en kanon bra urørt bil. Så og si uten rust. Rustfri i gulv osv. Aldri sveiset. Spy grønn med utrolig fint mørk grønt interiør. Kul farge egentlig. Bilen er momset inn. Selges under selvkost til noen som vil ha et topp utgangspunkt til en festlig e21. Glass soltak...pris kr 19000.- bilder sendes på forespørsel. Tlf 46420910

0x7jqlb5adb8ricb7xw6.jpg

f3vuzgz02f84ktnllfv3.jpg

aqs0t8vln1u27un8oa5g.jpg

2lrfjsg8q1dtn4fzneei.jpg

cas67ebsmdpuxkc2uxkc.jpg

zbp0zeiwbahyppuzph9u.jpg

g7cgziqvfji6amf0wa0m.jpg

dhl9i317r280buw7ssdg.jpg

tez7tsnj23np9bvaxu5z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Hei. Har en import bil fra sverige som jeg i utgangspunktet tenkte å lage noe morsomt ut av. Men tiden strekker desverre ikke til, så den bare står. Motoren starter ikke (løs fordeler). Men ellers er det en kanon bra urørt bil. Så og si uten rust. Rustfri i gulv osv. Aldri sveiset. Spy grønn med utrolig fint mørk grønt interiør. Kul farge egentlig. Bilen er momset inn. Selges under selvkost til noen som vil ha et topp utgangspunkt til en festlig e21. Glass soltak...pris kr 19000.- bilder sendes på forespørsel. Tlf 46420910

Hei! Har du bilen fortsatt? Synes dette hørtes interesant, du må gjerne sende meg en mail med bilder og fortelle litt mer om biln :) Mailadressen min er holhjem@hotmail.com

Mvh

Magnus Holhjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...