Gå til innhold

Storfornøyd etter billig soting/toning og foliering av e60


titansølv
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så fristende ut, blir så utrolig mye mer riktig med litt toning. Men, man må jo ha med sidene foran, ellers blir det bare rart. Og det er jo ikke tillatt. Lurer derfor på hva trådstarter eller andre som har dette tenker om det eller har erfart. Er det lett å bli stoppet? Og blir det ofte dyrt? Bill. mrk. bekymra pyse

Har de siste 2 månedene blitt innhentet 2 ganger av UP. Begge tilfellene kom de i motgående kjøreretning og foretok heftige u-turns før de blålyste meg inn til siden. Ene kvinnelige betjenten hadde en MEGAMAGLITE som var like lang som jenta selv, og den lyste hun febrilsk inn i kupeen med, men toningen på vinduet ble ikke kommentert i det hele tatt. Førerkort og vognkort, og så var det takk og farvel.

Fikk riktignok et spesielt spørsmål: "Går denne bilen fort"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fristende ut, blir så utrolig mye mer riktig med litt toning. Men, man må jo ha med sidene foran, ellers blir det bare rart. Og det er jo ikke tillatt. Lurer derfor på hva trådstarter eller andre som har dette tenker om det eller har erfart. Er det lett å bli stoppet? Og blir det ofte dyrt? Bill. mrk. bekymra pyse

Har de siste 2 månedene blitt innhentet 2 ganger av UP. Begge tilfellene kom de i motgående kjøreretning og foretok heftige u-turns før de blålyste meg inn til siden. Ene kvinnelige betjenten hadde en MEGAMAGLITE som var like lang som jenta selv, og den lyste hun febrilsk inn i kupeen med, men toningen på vinduet ble ikke kommentert i det hele tatt. Førerkort og vognkort, og så var det takk og farvel.

Fikk riktignok et spesielt spørsmål: "Går denne bilen fort"?

Takk for svar!

Finnes noen veldig store maglites ja (tross alt amerikansk)! Denne var morsom, sånn skulle hun dama hatt!

zrerq368e9e1ppt1eqx9_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 20 000kr for helfoliering av bil.. Han hadde brukt over 3 dager og vel så det på enex6'n han hadde tatt..

Var å hentet min nå istad, og for å si det sånn, det blir ikke bedre enn dette. Hvertfall som jeg klarer å se :P Heelt strøkent...

Kan få tatt noen bedre bilder evt, tok bare et kjapt med telefon inne hos han nå...

Jeg har doble ruter på dørene, så derfor det blir litt speilaktig akkurat der... Har 22% bak og 38% på framdørene..

IMG_3822.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som utførte arbeidet er fra Latvia og henter derfor billig material der. Selve folien kostet bare 2/300 kr. Alt det ordnet han med. Han folierer også hele biler rimelig billig.

Forskjellige farger og mønster i folien vil jeg anta han lett skaffer.

Folien som han brukte på min bil er fra 3m, og skal vissnok være den beste. Det fantes andre typer folie av kinesisk fabrikat, men disse var av dårligere kvalitet sa han.

Har du peiling på hvilken folie han bruker. Er den å få kjøpt for en menig mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker sunguard film fra solfilmgruppen etterhva jeg skjønte.. Er vel folieringsfolie han henter fra hjemlandet.. Forøvrig reiser han "hjem" imorra og er hjemme på tirsdag eller torsdag, ikke helt sikker på hva han sa :P

Det så jo ut som et firma dette her da... Skiltet på utsiden viste "Soleklart"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...