M-tech02 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Ser ut som en dyktig kar dette her;) hvordan er det med fargevalg på folie? å hvordan er den med tanke på skit og lort? er den like holdbar som lakk feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Mikhail har mange gode referanser fra forumet. Han er også registrert medlem på bimmers og kjøper en og annen BMW i ny og ne og fikser de opp, helfolierer de i matt svart og selger de videre. Snakker lite norsk såvidt jeg forstår, men har snakker med minst 10 stk som går god for at han er dønn ærlig og utfører godt arbeid. Planlegger å ta turen innom han med ny bil om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 De jeg kjenner til som har folie på rutene framme slipper som regel unna bøter i teknisk hvis de fjerner filmen på stedet før de kjører videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Har ikke hatt noen problemer etter brodern sin E60 ble sotet helt frem. Skal selv sote min helt frem når jeg henter den neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 tror nok at hvis sotingen ikke er overdrevet og er gjort SKIKKELIG uten bobler osv går nok de vanlige politifolka utifra at det er orginalsoting fra fabrikk og dermed lovlig, dette skal vel stå i vognkort men ikke mange politi som sjekker det sålenge de ikke oppfatter sotingen som et problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Er teknisk kontroll man skal være redd for,måtte ta av mill toning å vise bilen på nytt.Kom nesten unna med vinduene nede,helt til en dritt unge av en kontrollør måtte blande seg inn.Han stor koste seg da vi fikk mangellapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Begge våres biler er import, så sier bare at da får di sjekke opp utstyrslista, at det står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 ble stoppet av politiet med Tonning formann på motorveien... måtte vise bilen på teknisk kontroll hos statens vegvesen, måtte av med Tonninga på framrutå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Jeg trenger å få sotet bakruta på min E34. Er det fortsatt drift i denne mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Hvordan er han til å Polere ? Vis det er små riper og div fks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå