T. Thøgersen Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Du kan velge hvilke service-program du kan endre selv, så bytter du skiver/klosser så kan du endre serviceintervallen på OBC'n. Se her, jeg googlet litt: http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=62068 Står i post nr4 fra toppen. Har ikke prøvd dette sjøl, så jeg vet ikke om det virker sånn som det står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Problemet er jo stempelet i serviceheftet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Trenger du ett stempel i boka for at du har byttet bremser mener du? Da er det jo ingen vei utenom å bli flådd for penger ett eller annet sted det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Hva med å ta vare på kvittering da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Trenger du ett stempel i boka for at du har byttet bremser mener du? Da er det jo ingen vei utenom å bli flådd for penger ett eller annet sted det da. jeg tenker at det er greit med tanke på vidresalg, ja iom det dukker opp i OBC'en at man skal på bremsesjekk. selv om man da bytter bremsene selv så må man jo da innom å få stemplet i boka at man har vært på denne bremsesjekken. å få verksted til åbytte bremsene er uaktuelt da de skulle ha 11k for å bytte skiver og klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Trenger du ett stempel i boka for at du har byttet bremser mener du? Da er det jo ingen vei utenom å bli flådd for penger ett eller annet sted det da. jeg tenker at det er greit med tanke på vidresalg, ja iom det dukker opp i OBC'en at man skal på bremsesjekk. selv om man da bytter bremsene selv så må man jo da innom å få stemplet i boka at man har vært på denne bremsesjekken. å få verksted til åbytte bremsene er uaktuelt da de skulle ha 11k for å bytte skiver og klosser Ser den. Men en så enkel jobb som bytte av bremser og kontrollere/smøre opp trenger vel igrunn ikke no mer dokumentasjon enn at det er utført synes jeg, med tanke på videresalg. 11k for en sånn jobb ja. Det var billig...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå