Polkagrislaila Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 5 eller 8mm spacing? Noen som har noe formening? Er helt orginal 318IS med vinterdekk nå 195 15. Sommerdekkene er 125 25
-Erik- Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 5 eller 8mm spacing?Noen som har noe formening? Er helt orginal 318IS med vinterdekk nå 195 15. Sommerdekkene er 125 25 Her var det noe jeg ikke skjønte Vinter dekk er 195/65-15 ? Bredde og et på felgene hjelper sikkert på om noen andre har nesten samme. kommer du ikke til å får målt hvor mye du må space da?
Polkagrislaila Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Tingen er vell at jeg er redd for å måle feil.. men når det var i bånn så skrapte de bra borti felkanten bak.. men dekket er jo litt større på midten så derfor lurer jeg på om jeg må ha 8mm eller kanskje mer? Hovedsaklig håper jeg at noen har hatt samme problem og kan si hva de brukte. Ja, vinterdekkene er 195/65-15, men bredde på felgene er jeg ikke sikker på.. orginale bmw vinterfelger
-Erik- Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Hadde TA Technix på is'n min for 2år siden, jeg kjøpte andre felger med rett ET, men mener nye eier på senkesettet bruker 5mm spacere foran med orginale 15" med samme dekk på vinter. Er dog ikke 100% sikker...
Polkagrislaila Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Ok! Nå håper jeg sommerfelgene passer da.. Men om jeg feks. tar 13mm for sikkerhets skyld, vil det da kunne ta borti hjulbuen om jeg senker for mye da? Har bestilt det nå da..
-Erik- Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Alt kan ta borti, det avhenger av ET, bredde og høyde. Blir veldig vanskelig å si når man ikke ser selv. Mtp subbing i buen kan du jo senke bilen til der du vil ha den å måle utover. da kan du jo bare legge på de mm du skal space så ser du
Polkagrislaila Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Ja, sant nok -Eirik-, vet at det er nok forkskjellig fra bil til bil.. Blir bare så usikker når alle andre klarer det med 5mm, og jeg må kanskje ha 13mm.. Når jeg skrur den ned til midten, sån ca. der jetg vil ha den, så får jeg ikke dekket på pga. midten av dekket stanger borti fjærbeina.. Men få se hvordan det blir med 13mm.. Forhåpentligvis går det kanskje an å bytte om det skulle være krise..
Polkagrislaila Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Ville bare oppdatere status på problemt! Kjøpte 13mm som sagt, og det ble perfekt, men dekkene er ca 1 cm utenfor skjermen, så må vell bytte til piggfrie når jeg skal på biltilsynet Ellers har jeg erfart at Tuning Art er et supert senkesett til den prisen! )
ThorU Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Gratulerer med løst problem! Har du dimensjon på dekk og felg? Så har jeg selv noe å gå ut ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå