birken85 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hei hei Eg har en e36 325i cab som står til vinterlagring og begynte og drømme om sommer og tørre veier, og kom jo plutselig på at det var et problem med kjølinga på den når eg parkerte for vinter`n... Problemet er som følger.. når eg kjører (langkjøring) så sliter eg liksom litt med og få varme i varmeapparatet... og når bilen står på tomgang så går det en liten stund og så begynner tempen og stige sakte.. da er det bare og begynne og kjøre så faller den på normal igjen... (viskose?) Og det med varmen.. når eg står på tomgang så vil den heller ikke ha varme i varmeapparatet.. men om eg ruser den litt så kommer det varme.. (dårlig sirkulasjon?) Lure på og gå for en liten kombo her... bytte av vannpumpe, termostat og viskose samt flushing av kjølesystem?? Noen bedre forslag her eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Lite vann på kjølesystemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Lite vann på kjølesystemet? var lite vann på den når eg kjøpte den men fikk ikke brukt den noe serlig før den ble vinterparkert, men eg fylte jo på vann men er jo en mulighet for at det er luft i systemet, men prøvde ikke lufting eller noe.. går liksom sakte mot sesong nå så kom plutselig på at det var jo en issue der skal prøve lufting når det blir litt bedre plass på verkstedet.. er jo stua fult der cab`n står.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå