sladjan Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 er vel bare å ødelegge noe for crazygirl som er verdt ca 7000kr.. det lønner seg jo å være skurk i dette landet Enig med deg der Turbodiesel! Ved å være snill og følge boka så kommer man ingen vei! En bekjent blei rygga på og fikk ødelagt bilen for flere tusen, han fant ut hvam det var og kontaktet vedkommende som nektet for alt! Han gikk så en sen kveld opp til vedkommende og bulka skjermen på bilen hans flere ganger med en hammer, for så å legge en lapp på ruta med påskriften "Skuls" Denne likte jeg! JÆVLA pøbler som stikker av uten å gjøre opp for seg. hater sånne folk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 er vel bare å ødelegge noe for crazygirl som er verdt ca 7000kr.. det lønner seg jo å være skurk i dette landet Enig med deg der Turbodiesel! Ved å være snill og følge boka så kommer man ingen vei! En bekjent blei rygga på og fikk ødelagt bilen for flere tusen, han fant ut hvam det var og kontaktet vedkommende som nektet for alt! Han gikk så en sen kveld opp til vedkommende og bulka skjermen på bilen hans flere ganger med en hammer, for så å legge en lapp på ruta med påskriften "Skuls" Denne likte jeg! JÆVLA pøbler som stikker av uten å gjøre opp for seg. hater sånne folk..... Likte denne selv,men da må man være 100% sikker at det er rett person Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Jeg hadde faktisk en motsatt opplevelse for en del år siden, jeg var litt hard på gassen på en grusplass og en stein løsnet og traff sideruta på en parkert bil, det var ingen i nærheten men jeg la en lapp på frontruta med navn og nummer, dagen etter ringte eierne av den andre bilen og sa " dette har jeg aldri opplevd maken til, siden du var så ærlig så skal det ikke koste deg en krone" Så det kan lønne seg å være ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Husker den tråden, men trodde virkelig ikke det hadde gått ett år Faen som tida flyr. Godt det ordna seg sånn noenlunde for deg gubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 jeg la en lapp på frontruta med navn og nummer Skulle ønske jeg fant det bildet nå av en slik lapp hvor det stod noe lignede "I just bumped into you and I'm writing you this note so that the people around who are watching think I'm giving you my details." Rimelig frekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Det trenger ikke bli noen stor diskusjon igjen om samme sak.Hadde bare lyst til å innformere de som fulgte saken i fjord om hvordan det endte. Bilen nermer seg ferdig, det er bare og sette på den nye toppen (som sprakk etter at den ble varmkjørt pga. kjøleviftefeil) og da blir den lagt ut for salg igjen. Men denne gangen skal den være frisk. Kan ikke si jeg synes så veldig synd på deg heller da, da det er åpenbart en del ting du også kunne sørget for selv. Å kjøre en bil til toppen sprekker "pga defekt kjølevifte" er ganske godt gjort,da du har en tempmåler som forteller deg at motoren er glovarm og en viser på dashbordet med LYS som sier når motoren blir farlig varm. Mitt tips til deg for fremtiden er vel foruten å kanskje ikke kjøpe bruktbila av crazygirl igjen; ikke kjøp billigbil i det hele tatt! Særlig ikke når du forventer at den skal være i tilnærmet ny stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gubben Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 hallo Wacman. Det der med toppen har aldri vært lastet selger, det har jeg tatt på egen kappe, og jeg ønsker ikke å ta noen for det heller. Tråden ble laget for å innformere lesere i Bimmers om utfallet fra tvisten. Jeg har kjøpt mange bruktbiler opp igjennom tiden, og det er første gang jeg er blitt lurt og det er irriterende nok i seg selv, om en ikke i etterkant skal bli hengt ut i et forum på nettet. Jeg har aldri forventet at en bruktbil skal være i ny stand, men jeg forventer en viss ærlighet når en kjøper noe uansett pris. Det har gått ett år og jeg synes ikke synd på meg selv, så jeg forventer ikke at du gjør det heller. For å si det sånn så har jeg lært. Det er litt kjekt at så menge engasjerer seg, både for og i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Bra du har lært da For min del ville jeg aldri handlet med noen som kaller seg for det hun kaller seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gubben Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Nei. Men ingen bruker sånne navn når de averterer bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå