hao Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Er det noen forskjeller i motor,hjerne,elektrisk eller innsprut på motor til automat kontra manuell. Eller er den kanskje brukt på manuell så det er tilpasset? Er gearkasse plug and play i E34?
bbmw Posted March 22, 2011 Author Posted March 22, 2011 Motor, ledningsnett og hjerne skal være likt. Det er noen ekstra følere på girkassen så vidt eg vet, men disse brukes ikke ved manuelt gir. Ser på bmwfans.info at de er samme girkasse 2.5 diesel på E34, E36, E39 og E38. Så den passer nok Håper det fikk svart dine spørsmål
hao Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Selger du uten kasse.? Skal event. inn i 520. Så ved event. skifte av kasse må jeg trolig skifte mellomaksel, diff og kanskje drivakslinger for å få det til å passe sammen. Slik er det på E36 i allefall.
bbmw Posted March 22, 2011 Author Posted March 22, 2011 Selger du uten kasse.?Skal event. inn i 520. Så ved event. skifte av kasse må jeg trolig skifte mellomaksel, diff og kanskje drivakslinger for å få det til å passe sammen. Slik er det på E36 i allefall. Du må nok skifte mellomaksel ja. Men du kan slippe å skifte diff
hao Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Selger du uten kasse.?Skal event. inn i 520. Så ved event. skifte av kasse må jeg trolig skifte mellomaksel, diff og kanskje drivakslinger for å få det til å passe sammen. Slik er det på E36 i allefall.
bbmw Posted March 22, 2011 Author Posted March 22, 2011 Selger nok helst samlet, har fått en interessert på full pakke. Så eg venter litt før eg eventuelt deler opp.
Recommended Posts