stianhf Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Som topic sier, så faller utetemperaturen kraftig når jeg slår på tåkelysene. OBC viste i går 12.5 varmegrader når jeg kjørte, men så snart jeg slo på tåkelys falt temperaturen til ca -20 grader. Slår jeg av tåkelysene så stiger utetemperaturen sakte til normalt igjen. Noen som vet hvor problemet ligger? Har prøvd med 3 forskjellige grunnmoduler, men problemet forsvinner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Setromen Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Merkelig vær-fenomen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Ja, ikke sant? Noen som har peiling på hvordan jeg kan løse problemet? Kanskje noen har opplevd samme feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 rareste jeg har hørt:P kan det vær at kablen til tåkelyset og temp sensorer ligger nermevernadre og har sliti av litt isolasjon eller noe så det går noe spennig over eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Problemet ligger nok i det bergee sier. Ledningene ligger inntil hverandre, uten isolasjon et sted, og lager et feilsignal til tempføleren din. Lykke til med feilsøking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå