|Ole| Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Da skal denne selges til fordel for kjøp av ny turbo og litt anna stasj til Turbo prosjektet, bud over 8000. Kan montere det meste igjen men er vel egentlig ikkje vits før den har fått seg eit strøk med lakk...
|Ole| Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 JEG KJØPER FRONTEN! Den er litt kappa, kan ta bilder imorra eller mandag å legge ut
|Ole| Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 om winchester er interisert etter eg har lasta opp bilda så er han første pri siden han har leita i evigheter
|Ole| Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Hvordan er det fair? Jo det skal eg sei deg, fronten er den einaste winchester mangler og han har skreke etter den i evigheter no...Foresten, har du sett den bilen?! Den fortjener ein m-tech 1 front når resten er m-tech 1 EDIT: Sjølv om eg helst hadde solgt den med bilen da...
Markus E30 Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Ikke så veldi logsik ut men Du bestemmer jo hvem du selger til og tenker du kjenner winchester så
|Ole| Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 winchester kan få fronten så tar jeg bilen Gje bud på pm om du er interisert
|Ole| Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Bilen blei avskilta før jul, eu kontroll må takast og årsavgift må betales for og få ut skilta, eg har ikkje hatt bilen lenge nokk til att eg kan gje nokke garanti på att den går igjennom men tviler på att det er store endringer som må til. Bilen er jo heilt demontert no bortsett fra motor og gir, ruter sitter fortsatt i. Det som eg veit om er å skifta vannpumpe også lekker det ifra bunnplugg... Ellers så er bilen pussa på stålet her og der pga bulkar som må rettast. Eine skjermen bak må fiksast, det følger med ny. 4 små hull som må sveisast i golv. Bilen er VELDIG mykje bedre enn mange andre for rust så bud over 8000 er ingen upris! Ligger eit bilde på side 4 av dagsformen... ( Eg kan montere utvendig om kjøpar vil det, innvendig orker eg ikkje ) Edit: Nye framskjermer følger også med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå