Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Driver og vurderer og kjøpe de hypertrack felga de har på gs til den, da de sommerfelga som fulgte med hadde helt utslitte sommerhjul og litt kankjørte.

tror de hypertrack felga passer ganske bra :)

r7t2z99k3ouxz34yzabp.jpg

Hva tror dere?

Skrevet

Eg trur det hadde passa bra men som eit lite tips så får GS Bildeler inn ein del felger i Mai tider hørte eg rykter om ;) Eg ville ha venta til da :)

Skrevet
ja er det gitt :) Driver og funderer på noe turbo styr maybe :)

Viss du vil jøre det enkelt (å lit jalla) på den gamle 320 min så snudde eg manifoilene på hue lagde et lite mellom stykke av orginalflensene (ut fra manifoilene) å satte på en gerret T3 eg hadde. Å intercooler o.s.v kjørte med orginal sprute og 0,5 lading uten å dekomprimere motorn, bare på det dro eg nermere 200hk å alt dette ble jort på ei helg. Drit gøy men dåg lit jalla

Skrevet

Viss du vil jøre det enkelt (å lit jalla) på den gamle 320 min så snudde eg manifoilene på hue lagde et lite mellom stykke av orginalflensene (ut fra manifoilene) å satte på en gerret T3 eg hadde. Å intercooler o.s.v kjørte med orginal sprute og 0,5 lading uten å dekomprimere motorn, bare på det dro eg nermere 200hk å alt dette ble jort på ei helg. Drit gøy men dåg lit jalla

genialt, naai, tenkte jeg skulle gjøra det sikkkelig når jeg først gjorde det :P

Skrevet

genialt, naai, tenkte jeg skulle gjøra det sikkkelig når jeg først gjorde det :P

Ja genialt å moro på ein sliten gammel e30 som ein vil herje med, ja det er jalla, men eg jore det for å ha det lit moro mens eg prøver å skrape sammen kroner til prosjekt bilen

Skrevet

Bestilt hypertrack felgene fra gs nå ^^

Slapp og reise til biltilsynet da jeg ringte til politiet og pratet med en ganske grei kar som mente det ikke var vits og gjøra dobbelt opp, så da er det bare eu-kontroll :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...