zmikkey Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 grattis sleng ut noen fler bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Skal prøe på det, må bare få vasket den først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Driver og vurderer og kjøpe de hypertrack felga de har på gs til den, da de sommerfelga som fulgte med hadde helt utslitte sommerhjul og litt kankjørte. tror de hypertrack felga passer ganske bra Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Dårlig med tilbakemeldinger her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Eg trur det hadde passa bra men som eit lite tips så får GS Bildeler inn ein del felger i Mai tider hørte eg rykter om Eg ville ha venta til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 joda, menne er kampanje på de der ut denne måneden da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Martin Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 ja er det gitt Driver og funderer på noe turbo styr maybe Viss du vil jøre det enkelt (å lit jalla) på den gamle 320 min så snudde eg manifoilene på hue lagde et lite mellom stykke av orginalflensene (ut fra manifoilene) å satte på en gerret T3 eg hadde. Å intercooler o.s.v kjørte med orginal sprute og 0,5 lading uten å dekomprimere motorn, bare på det dro eg nermere 200hk å alt dette ble jort på ei helg. Drit gøy men dåg lit jalla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 ja er det gitt Driver og funderer på noe turbo styr maybe Viss du vil jøre det enkelt (å lit jalla) på den gamle 320 min så snudde eg manifoilene på hue lagde et lite mellom stykke av orginalflensene (ut fra manifoilene) å satte på en gerret T3 eg hadde. Å intercooler o.s.v kjørte med orginal sprute og 0,5 lading uten å dekomprimere motorn, bare på det dro eg nermere 200hk å alt dette ble jort på ei helg. Drit gøy men dåg lit jalla genialt, naai, tenkte jeg skulle gjøra det sikkkelig når jeg først gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Martin Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 ja er det gitt Driver og funderer på noe turbo styr maybe Viss du vil jøre det enkelt (å lit jalla) på den gamle 320 min så snudde eg manifoilene på hue lagde et lite mellom stykke av orginalflensene (ut fra manifoilene) å satte på en gerret T3 eg hadde. Å intercooler o.s.v kjørte med orginal sprute og 0,5 lading uten å dekomprimere motorn, bare på det dro eg nermere 200hk å alt dette ble jort på ei helg. Drit gøy men dåg lit jalla genialt, naai, tenkte jeg skulle gjøra det sikkkelig når jeg først gjorde det Ja genialt å moro på ein sliten gammel e30 som ein vil herje med, ja det er jalla, men eg jore det for å ha det lit moro mens eg prøver å skrape sammen kroner til prosjekt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Gratulerer med flott eksemplar håper den ruller rett gjennom EU når du har fikset små tingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Eu kontrollen skal nok gå skal du se Fikk deler fra gs og meca idag ^^ Mer spent på se åssen det går hos BT Men takker ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Da er det full skruing ut kveldan denna uka her så håper jeg at den er på veien inna helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Da har jeg fått gjort litt idag på bilen + vask også fått tatt noen fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Bestilt hypertrack felgene fra gs nå ^^ Slapp og reise til biltilsynet da jeg ringte til politiet og pratet med en ganske grei kar som mente det ikke var vits og gjøra dobbelt opp, så da er det bare eu-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå