Bjørn Kjetil Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Sprut er altid ein fordel, Azeton her har vel ein bekjent som lodder ferdig MS til deg har ikke kimmit bolt on sprut til m20b25 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Dei har KDFI sprut ja, er vel samme opplegget som MS EDIT: Høyre du med dei så lager dei til oppsett på motor til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Vurderer og selge e30 en nå Er ingen hast!! Folk får si ifra om dem er intresserte, så skal jeg tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 kan jeg spørre om hvorfor? gått litt lei?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Nei, er fordi dama har fått unge og en stiv e30 er ikke akk mest brukervennelig da Også har jeg lyst og begynne med banekjøring, så da blir det og kjøpe seg trekkbil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 me want.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 me want.. Kjøpe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 me want.. Kjøpe da Penger da $$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå