Jump to content

Recommended Posts

Posted

har montert turbo på min m20b25, har kjørt en stund på 0,4 i trykk å +0,3 toppakning med vanlige strekkbolter, funka fint til eg skrudde opp turbo trykket til 0,6. da begynte det plutslig å bygge seg opp trykk i kjølesystemet å varme apparatet funker ikkje lenger. kan det vare toppakningen som er sprengt mellom en sylinder å kjølevannet? noen tips for å forebygge dette for å skje igjen hadde eg satt pris på.. hvis det faktisk er dette som er problemet då.

Posted

Sikkert blåst pakning ja. Da får du trykk i kjølesystemet. Ta ut motorn å få O-ringa blokka. Ny pakning og ARP bolter. Du skal se det blir verdt pengene. ;)

Posted

Ja, har et godt forslag. Fjern turboen og vær fornøyd med de orginale 171 hk :lol:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...