kjellsigvald Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 har montert turbo på min m20b25, har kjørt en stund på 0,4 i trykk å +0,3 toppakning med vanlige strekkbolter, funka fint til eg skrudde opp turbo trykket til 0,6. da begynte det plutslig å bygge seg opp trykk i kjølesystemet å varme apparatet funker ikkje lenger. kan det vare toppakningen som er sprengt mellom en sylinder å kjølevannet? noen tips for å forebygge dette for å skje igjen hadde eg satt pris på.. hvis det faktisk er dette som er problemet då.
Tommen325 Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Sikkert blåst pakning ja. Da får du trykk i kjølesystemet. Ta ut motorn å få O-ringa blokka. Ny pakning og ARP bolter. Du skal se det blir verdt pengene.
kjellsigvald Posted March 23, 2011 Author Posted March 23, 2011 noen andre gode forslag , kraftigere pakning kansje...?
nimitz Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Ja, har et godt forslag. Fjern turboen og vær fornøyd med de orginale 171 hk
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now