Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har montert turbo på min m20b25, har kjørt en stund på 0,4 i trykk å +0,3 toppakning med vanlige strekkbolter, funka fint til eg skrudde opp turbo trykket til 0,6. da begynte det plutslig å bygge seg opp trykk i kjølesystemet å varme apparatet funker ikkje lenger. kan det vare toppakningen som er sprengt mellom en sylinder å kjølevannet? noen tips for å forebygge dette for å skje igjen hadde eg satt pris på.. hvis det faktisk er dette som er problemet då.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...