kjellsigvald Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 har montert turbo på min m20b25, har kjørt en stund på 0,4 i trykk å +0,3 toppakning med vanlige strekkbolter, funka fint til eg skrudde opp turbo trykket til 0,6. da begynte det plutslig å bygge seg opp trykk i kjølesystemet å varme apparatet funker ikkje lenger. kan det vare toppakningen som er sprengt mellom en sylinder å kjølevannet? noen tips for å forebygge dette for å skje igjen hadde eg satt pris på.. hvis det faktisk er dette som er problemet då.
Tommen325 Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Sikkert blåst pakning ja. Da får du trykk i kjølesystemet. Ta ut motorn å få O-ringa blokka. Ny pakning og ARP bolter. Du skal se det blir verdt pengene.
kjellsigvald Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 noen andre gode forslag , kraftigere pakning kansje...?
nimitz Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Ja, har et godt forslag. Fjern turboen og vær fornøyd med de orginale 171 hk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå