///M85 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27504752 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Å problemet var ?? sikkert et artig leketøy, det er ikke alle som må ha en 100% strøken bil for å ha det gøy vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Kanskje greit å utdype hva du syntest er så ille...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 greit at bilen ikke er noe smykke, men et par kvelder i garasjen så har du en fin bruksbil til lyskryss race hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Kjenner han som bygde bilen, og den ble bygget for å ha det gøy på bane, og utseendet har nok ikke blitt særlig prioritert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Genial busebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind26 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27504752 Han legger vel ikke akkurat skjul på at dette ikke er en kosmetisk fin bil? Ikke for meg, men sikkert mye morro for pengene på bane hvis man driver med slikt, så ser ikke helt problemet med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Skjønner heller ikke hva som er så vanvittig med denne? Annonsen virker jo å være ganske ærlig og rederlig. Jeg tror det finnes verre ting å bli indignert over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Fant heller ikke ut hva som er galt med denne.. Perfekt leketøy jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Er jo bare en E36 M3, sikkert genial til lek og morro! Tenk deg å lyskryss race med denne bilen! Ser jo ikke ut, men alikevel går godt Hadde jeg kjøpt den hadde jeg fjerna alt av M3 dekor på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Er jo bare en E36 M3, sikkert genial til lek og morro! Tenk deg å lyskryss race med denne bilen! Ser jo ikke ut, men alikevel går godt Hadde jeg kjøpt den hadde jeg fjerna alt av M3 dekor på den Og satt på noen 316ia merker bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27504752 hva folk tenker med kan jo trådstarter svare på... eller har han ikke så mye å tenke med "han heller"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Han kunne jo spandert ///M styling og lakkering på stakars bilen, i med at han allerede har brukt så mye penger og tid på bilen uansett, tror nok at han ville beholdt den og ikke solgt den hvis den var kosmetisk bra Men hva vet jeg hva hans planer var med denne bilen her som en bekjent av han skriver her, men han har jo selv insett det at bilen er stygg, han skriver jo det selv, men det leste ikke jeg i farta på annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Er det lov å kalle det en M3 når kun motor og eksos er byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 nei, er og blir en 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå