Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på kor eg skal legge ut info om en folk bør holde seg langt vekke fra.

kjøpte en m5 3.8l motor..når eg ha fått den i bilen og starte er den uten oljetrykk. vil derfor advare andre mot å handle md han. la 20 000 på bordet og fekk en motore som er i ustand.og no svarer han meg ikkje

fekk kontakt med han her inne so ville gjerne fått han utestengt fra forumet so han ikkje lurer andre.

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
kan ikke utestenge andre folk herfra,, ikke grunnet salg, min mening, men er VELDIG dårlig gjort av han!!

når en loppa folk for 20 lappa bør d vere go grunn spør du meg.

Skrevet
men garanterte\sa han noe om tilstanden på motoren?

Ettersom eg har forstått så viste ikkje kjøpar om att motoren ikkje hadde oljetrykk, og om selgar hadde informert om att han ikkje viste kva stand motoren er i så hadde man vel ikkje gjett 20 lappa for den?

Skrevet

fekk kontakt med han her inne so ville gjerne fått han utestengt fra forumet so han ikkje lurer andre.

Vi utestenger ikke medlemmer sånn uten videre. En sak har som regel flere sider, og vi har heller ingen mulighet til å leke dommer. Stenger vi ut et medlem så blir det også enda vanskeligere å få tak i han/henne.

Skrevet

standen på motoren skulle vere bra..var i bruk i bil 3 mnd før eg fekk den var det som var sagt.fra første gang eg starta den har d ikkje vert oljetrykk..starta den md oljelokket og slanger til oljekjøler av.oljefilteret er knusk tørt.so ramme og lager på råder eg mest sannsylig gåent.

kjøpte ny motor pga havari på gammelmotor.var en grunn til att eg kjøpte en komplett motor som skulle vere i go stand.

Skrevet
standen på motoren skulle vere bra..var i bruk i bil 3 mnd før eg fekk den var det som var sagt.fra første gang eg starta den har d ikkje vert oljetrykk..starta den md oljelokket og slanger til oljekjøler av.oljefilteret er knusk tørt.so ramme og lager på råder eg mest sannsylig gåent.

kjøpte ny motor pga havari på gammelmotor.var en grunn til att eg kjøpte en komplett motor som skulle vere i go stand.

kinna du oljetrykk før du starta? Det er ein regel eg har iallefall, eg kinna altid i eit halvt min sjølv om det er overkill, grunnen til det er mitt første turbobygg som fekk rådebank, eg starta den uten å kinne oljetrykk og da hørtest det ut som eit takras nedi der i nesten eit halvt minutt før den blei stille...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...