nicklas 121 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 på min e39. har jeg en cd veksler.. men når jeg trykker på knappen for at den skal spytte ut magasines skjer det ingen ting... hva kan dette være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Har hatt samme problemet med min og da kobblet jeg fra strømmen en liten stund. Den virket da jeg satte strøm på igjen. Verd ett forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Takk, skal gi det et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 det funket ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Da er det bare og plukke den ut og åpne den. For og få den ut av bilen så er det bare ett par skruer. Skruv deretter av dekslet. Pleier og holde med det øverste dekslet. Da ser du hva som har skjedd inni. Pass samtidig og blås rent innvendig(luft på boks) og smør deretter opp alle glidepunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Kjøp denne fra meg, så slipper du å ha veksler i bilen.. viewtopic.php?f=15&t=181049 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 hva er det for noe ? hva gjør den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Den lar deg spille av musikk fra usb penn eller ipod/phone. Kobbles på kontaktene til cd veksleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Plukk ut veksleren og gjør rent som nevnt tidligere i tråden. Er som regel litt treghet som er feilen. Har gjort det samme med min flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 fikk dette fikset igår, var en cd som hadde kilt seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå