Jo0nny Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Har en e36 328 som lager en bankelyd på lavt turtall. Har prøvd og høre etter hvor det kommer i fra, men klarer ikke å finne det ut. Kommer i fra motrrommet. Noen som kan hjelpe?
bjalle Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Mener du når du står rolig eller kjører sakte,bankelyd kan jo komme fra hjul,understell og motor.
Jo0nny Posted March 23, 2011 Author Posted March 23, 2011 Mener du når du står rolig eller kjører sakte,bankelyd kan jo komme fra hjul,understell og motor. Når bilen står på tomgang og når jeg kjøre sakte. Blir spessielt mye kakking akuratt i det jeg tarav. Så er nåkk ikke noe med understell eller hjul
bjalle Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Vet bare at m52tu motoren på e46 har en ulyd fra oljepumpa på tomgang,ellers kan kjedestrammeren være utslitt hvis bilen har gått langt,men da ville det vært mer raslelyd,slitt vanos gir en bankelyd i motor ved lavt turtall men det er mest en skjønnhetsfeil som ikke er noe man trenger å fikse,regner med du bruker 0w-40 eller 5w-40 olje av god kvalitet,ikke bruk tykkere olje.
Jo0nny Posted March 23, 2011 Author Posted March 23, 2011 Var ute og fant ut at lyden kommer i fra ac kompressorden. Lyden er der kun når ac'en er utkoblet og forsvinner når jeg kobler inn ac'en Noen som har hatt dette problemet før?
Mikael-B Posted March 27, 2011 Posted March 27, 2011 Ble problemet løst? Hva var isåfall feilen? Sikkert greit hvis noen andre har samme problemet
Recommended Posts