Mantis Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Hei. Er ny her og også forholdsvis ny i bilverden. Trenger i den forbindelse litt hjelp til valg av dekk, felger og eventuelt spacere på en 99-modell E36 Touring jeg nå har gått til anskaffelse av. Ønsker: Jeg har bestandig vært svært fan av "stancework" jo bredere kant - jo bedre. Så det må være noe med litt kant, men fremdeles må det kunne gå ann å kjøre på norske veier. Trenger nødvendigvis ikke å passere alle fartsdumper i 90, men greit å kunne forflytte seg med kjøretøyet også BBS RC090 er felger som faller i smak, men jeg er usikker på dimmensjoner på felg og dekk og i tillegg hvor tykke spacere jeg eventuelt kan ha på disse felgene før bilen ikke er kjørbar lenger? Er åpen for forslag og ser vel egentlig etter brukte og nye felger. Veldig greit om folk har linker til nettbutikker ol. Innspirasjonsbilder taes i mot med stor glede På forhånd; tusen takk!
Mantis Posted March 23, 2011 Author Posted March 23, 2011 99modell, er ikke det E46 a? "Motorvarienter E36 stasjonsvogn: * 316i - 1,6 liter bensin, 102 hk, 150 Nm, 4 cyl 8V, 1997-1999" E36 ble vel produsert i 1999 ja - samme året som E46 kom. Den er registrert sent i 1998 men er en 99`modell. Slik jeg har forstått det gikk sedan modellen i produksjon i 1998, mens touring og coupe først ble satt i produksjon i 1999.
Recommended Posts