Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

det blir bra fredrik, hva slags farge er det? er vel ikke burgunderrød metallic din også?:)

skal du ha xenon, sota ruter, stereo, felgene på veggen osv?

du får fortelle litt om planene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir bra fredrik, hva slags farge er det? er vel ikke burgunderrød metallic din også?:)

skal du ha xenon, sota ruter, stereo, felgene på veggen osv?

du får fortelle litt om planene dine!

den er burgunderød metallic ja :) fin farge egentlig syns jeg..

usikker på xenon, men sku hatt det i sprederne så glasset ikke sprekker så lett pga halogen pærene er for varme :)

lett tonet ruter tenker jeg, rundt hele.. 15-30 % ca.. stereo får jeg ta etterhvert :P

felgene som henger på veggen er til mercedes.. med han ett samme sett som jeg driver å pusser opp, som jeg skal ha på den :) også justerbart senkesett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Rått, en HELT lik som min jo :D Jekk festene mine og såg sånn ut.. den andre dinglett ette techtylen.. Har sveist opp begge jekkfester framme. Oppsett på denne da? Eg og har lyst på den "Kjetter" lyden du får når turboen bremser!

edit: Skjedd noe mer her eller? Satser denne er å se på gatebil treff i sommer? :D

Sånn såg det ut på begge sider hos meg..

image-upload-3-711116.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg 9x16 eller 8,5 og 10x17 på denne, klistra i bakken, tona ruter, xenon i absolutt alt, og blankpolert krom og blank lakk, fy så gromt det hadde blitt..

Fått gjort noe på bilen eller? siste innlegget er 25 mars.. derfor jeg lurer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :) har vert klein på oppdateringer her.. men prosjektet er i full gang ;) har bare glemt å ta bilder og skrive her.. men holder på med rusta da.. har kjøpt senkesett og felger, så det er klart :P så håper på jeg rekker noen treff til sommeren ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ja! da er det vel på tide å oppdatere litt her,, :)

siste oppdateringer:

Fått hyggelig post fra KOED :)

ab64glf9qqdiags3o0s8.jpg

94hj5egiolu0p152litz.jpg

MEN.. trodde jeg hadde bestillt hele front kassetten, men det viste seg visst å være bare ramma rundt grillen.. så da må jeg vente på enda en hyggelig pakke fra Koed :)

Fikk også en fin pakke fra GS-bildeler :)

jxao6jf527q6zk580bpl.jpg

GS perfomance coilovers til E28, her er de ferdig sveiset på spindel :)

har visst fått en pakke fra england òg :)

8cmn2oic2dxvftg27eyw.jpg

m7jje629cq32jizannzp.jpg

l708v9r4dp8hat3wb90a.jpg

senter'a er noe jeg har hatt liggende i mange år som jeg har kjøpt nye ringer til.. her blir det 3" ytter ring bak òg framme.. litt spent på hvordan det går :) på bildene er de bare prøvemontert for fotografering :) venter med å sette de sammen til jeg har montert senkesettet på bilen.. så jeg kan se hvor mye jeg kan maskinere av senter'a for å få de lengst mulig inn i hjulbua.. :)

også har jeg jaggu fått sveisa litt òg..

er veldig lite rust på denna bilen, er mest rundt venstre jekkfeste framme den har fått det veeldig.. her har jeg skjært av mye mer enn det jeg egentlig hadde trengt da :/ men lar bildene tale for seg :)

wkz2pmapelrilewxkgh7.jpg

o6wm92hrry8uy45n1pd2.jpg

m9ful30ltvaj71nebns5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...